G4Media.ro

Meta extinde parteneriatul cu compania care deține brandul Ray – Ban pentru…

sursa foto: Captură video

Meta extinde parteneriatul cu compania care deține brandul Ray – Ban pentru dezvoltarea ochelarilor inteligenţi

Meta şi EssilorLuxottica au decis să-şi prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenţi, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

Cele două companii au anunţat că vor dezvolta ochelari inteligenţi împreună şi la trecerea în decada următoare, prelungind o înţelegere care a început în 2019.

„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră şi de a o face să fie la modă”, a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.

Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deţine brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piaţa ochelarilor inteligenţi cu un design asemănător ochelarilor obişnuiţi.

În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenţi care să arate futurist şi pe care lumea să-i privească cu rezerve (cum a fost cazul ochelarilor Google), Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obişnuiţi.

Recent, compania americană a început să adauge funcţii de inteligenţă artificială ochelarilor inteligenţi, ceea ce poate creşte şi mai mult interesul oamenilor.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...