Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Noul program de circulație feroviară ,,Mersul Trenurilor 2023-2024″ intră în vigoare duminică, 10 decembrie și va fi valabil până pe 14 decembrie 2024, potrivit CFR Călători. 1100 de trenuri ale operatorului feroviar național vor fi zilnic în circulație, iar printre modificările anunțate sunt rutele noi la garniturile InterCity și restricțiile deja programate pentru reabilitarea și electrificarea Magistralei M 300 Cluj-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră Ungaria.
InterCity ,,Dunărea” pe ruta București-Galați
16 trenuri InterCity CFR Călători sunt programate în Mersul Trenurilor 2023-2024. }n total sunt peste 40 de vagoane cu dotări moderne, Aer Condiționat, prize pentru laptop/telefoane, internet wi-fi și care pot atinge viteza maximă de 200 km/h. deși rețeaua CFR Infrastructură este limitată la 160 km/h., viteză care se poate atinge pe M 800 București-Constanța și M 200 Sighișoara-Simeria (loturile recent reabilitate). Pe lângă trenurile InterCity București-Cluj (Avram Iancu Expres), Brașov-Constanța (Tomis Expres) sau București-Suceava/Iași (ștefan cel Mare Expres), CFR Călători introduce și trenul Dunărea București-Galați IC 571/572 cu un parcurs de aprox. trei ore și 30 minute. ,,Pentru asigurarea și adaptarea traficului de călători la cerințele publicului călător s-au asigurat încă două relații noi pentru trenurile Intercity pe rutele pe care viteza și condițiile tehnice permit acest serviciu. Au fost proiectate pentru circulația în acest mers de tren nou un număr de 16 trenuri IC.Compunerea trenurilor IC este asigurată cu un număr de peste 40 vagoane de călători (vagoane clasa I, vagoane clasa a II-a și vagoane clasa a II-a cu spațiu destinat serviciului de alimentație publică). Toate vagoanele sunt modernizate și sunt dotate la nivelul standa rdelor actuale, cu instalație de climatizare, toalete ecologice, uși de acces și intermediare semiautomate, prize electrice pentru încărcare telefon mobil sau laptop, instalație de sonorizare, afisaj digital, rastel pentru bagaje voluminoase în fiecare capat al salonului. În aceste trenuri, călătorii beneficiază de internet în regim wi-fi, vagoanele având montat echipamentul adecvat și sunt apte pentru circulație cu viteza maximă de 160 km/h și chiar 200 km/h unele dintre ele.” (Lista completă a trenurilor InterCity aici).
Citește integral pe economedia.ro