Home » Economie » Marii jucători din Industria 4.0 și trendurile în domeniu. Analiză: Fabricile „inteligente” folosesc milioane de roboți industriali, iar industria aerospațială folosește deja la scară largă imprimarea 3D

Marii jucători din Industria 4.0 și trendurile în domeniu. Analiză: Fabricile „inteligente” folosesc milioane de roboți industriali, iar industria aerospațială folosește deja la scară largă imprimarea 3D

Marii jucători din Industria 4.0 și trendurile în domeniu. Analiză: Fabricile "inteligente" folosesc milioane de roboți industriali, iar industria aerospațială folosește deja la scară largă imprimarea 3D
Sursa foto: Airbus
Ascultă articolul

Imprimarea 3D a ajutat GE să reducă cu 35% costurile de producție a turbinelor, iar Airbus vrea drone create prin această tehnologie, Boeing folosește roboți pentru crearea fuselajelor de avioane, iar Intel oferă soluții IoT avansate pentru colectarea și analiza datelor. Sunt doar câteva exemple dintr-o analiză Statista despre cum progresele recente în domeniul tehnologiilor digitale aduc pentru companii costuri mai mici, eficiență îmbunătățită, creșterea randamentului și noi modele de venituri și de afaceri. Conform analizei Statista, care se concentrează pe Industria 4.0, se preconizează că numai veniturile din fabricarea aditivă (numele procesului industriale de imprimare 3D) vor depăși 45 de miliarde de dolari în 2026, iar inventarul operațional de roboți industriali din toate industriile a depășit pragul de patru milioane în 2022.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

„Industria 4.0” sau „a patra revoluție industrială” se referă la revoluționarizarea procesului de fabricație prin utilizarea tehnologiilor digitale pentru a produce bunuri de înaltă calitate la costuri reduse.

În timp ce automatizarea în producție există încă de la începutul anilor 1970, progresele recente în domeniul tehnologiilor digitale extind rapid sfera de acțiune: companiile culeg beneficii semnificative, cum ar fi costuri mai mici, eficiență îmbunătățită, creșterea randamentului, personalizarea în masă și noi modele de venituri și de afaceri, arată analiza.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole