
Mai mulţi pasageri ai WizzAir au primit e-mailuri eronate privind întârzierea zborurilor / Compania reclamă o problemă tehnică
Mai mulţi pasageri ai operatorului aerian Wizz Air au primit e-mailuri incorecte în care, dintr-o eroare tehnică, li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat, a anunţat, luni, compania care recomandă, în context, consultarea zborului direct pe pagina sa de internet, transmite Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
„Suntem conştienţi de o problemă tehnică în urma căreia unii pasageri Wizz Air au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare. Dacă aveţi programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificaţi situaţia zborului direct pe site-ul Wizz Air”, se arată într-un punct de vedere al operatorului aerian.
Wizz Air operează o flotă de 230 de aeronave Airbus A320 şi A321. Compania este listată la Bursa de Valori din Londra.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank