G4Media.ro

Lucrare importantă pentru fluidizarea traficului pe Valea Prahovei: A fost lansată licitaţia…

Sursa Foto: Agerpres

Lucrare importantă pentru fluidizarea traficului pe Valea Prahovei: A fost lansată licitaţia pentru varianta ocolitoare Azuga-Buşteni /Drum de 9 km în valoare de peste 830 milioane lei, estimat să fie finalizat în trei ani

Consiliul Judeţean (CJ) Prahova a lansat licitaţia pentru varianta ocolitoare Azuga-Buşteni, care va descongestiona traficul pe Valea Prahovei, valoarea estimată a lucrărilor, care vor dura trei ani, fiind de peste 838 milioane lei, a anunţat, vineri, instituţia, citată de Agerpres.

Conform sursei citate, finanţarea este asigurată de Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, din fonduri europene – prin Programul Operaţional de Transport 2021-2027.

„Construcţia centurilor oraşelor Azuga şi Buşteni înseamnă mai puţin timp petrecut în trafic pe Valea Prahovei şi o gură de oxigen pentru dezvoltarea judeţului nostru, respectiv a oraşelor Azuga şi Buşteni. Aşteptăm finalizarea licitaţiei şi pentru centura Comarnic. Sunt sigur că, odată construite, toate aceste investiţii vor aduce mari beneficii prahovenilor şi celor care călătoresc pe Valea Prahovei”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Iulian Dumitrescu, citat într-un comunicat al instituţiei.

Drumul de acces rutier complementar, necesar descongestionării circulaţiei din zonele centrale ale oraşelor Buşteni şi Azuga, va avea o lungime de 9,434 km şi va fi finalizat în trei ani.

Şoseaua va avea două benzi şi va începe de la intersecţia cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Sinaia şi Poiana Ţapului – DN1 (km. 126+640), având finalul în Azuga, la intrare în DN 1 (km 136 +100 prin stânga), arată CJ.

Lucrările presupun construcţia părţii carosabile, a unui semitunel, a unui viaduct, a 11 poduri peste râul Prahova, a două pasaje subterane şi a altor două supraterane, intersecţii simple cu străzile locale şi giratorii la intersecţia cu DN 1, lucrări de apărări de maluri, terasamente şi de consolidare versanţi.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Băi …..nu vă e rușine?băi….mizeriilor de la ministerul transportului nu vă e rușine ? Voi nu curățați un șanț pe V PH. Spălați bani . MAFIOȚI . dacă aș putea v-aș baga la pușcărie 10 ani ..darrrr ….nu pot . Furați în continuare. UE asta vrea HOȚI LA CONDUCERE. RUSINE . mi-e silă de voi
    .și vouă de noi . Hai pa …..succes …..

  2. Da se trage bani pe dreapta și nu se mai realizează!

  3. Daca,pentru autostrazi nu se poate ,macar pentru acesta ,,carare,,(de 9 km)mult asteptata de generatii de romani,s-ar putea contracta o companie din China,sa ne arate ce pot chinezii si daca reusesc sa o finalizaza in termen !!Eu zic ca macar,ar merita incercat, pentru a proteja mediul ,de gazele de esapament aruncate in aer mai ales in zona Nistoresti(ieri am stat ,,in coada,,aprox 2 h pe tronsonul in discutie) !!