G4Media.ro

Litoralul este pregătit să primească turiști, ”cu lucruri bune, foarte bune și…

sursa foto: G4Media

Litoralul este pregătit să primească turiști, ”cu lucruri bune, foarte bune și mai puțin bune”, susține ministrul Economiei și Turismului

Ştefan Radu Oprea, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a declarat luni, după vizita pe care a făcut-o pe litoral, că a văzut litoralul pregătit să primească turişti, aşa cum ne-a obişnuit în ultima perioadă, cu lucruri bune, foarte bune dar şi cu lucruri mai puţin bune, transmite News.ro. El a mai spus că atunci când vorbim de lioralul românesc se poate vorbi despre festivalurile care se organizează şi care pot fi o atracţie pentru turiştii străini.

”Am văzut litoralul pregătit să primească turişti, aşa cum ne-a obişnuit în ultima perioadă, cu lucruri bune, foarte bune şi cu lucruri mai puţin bune. Am fost la comendamentul ANPC, am fost îmrpeună la pas prin Mamaia şi zona Năvodari şi am constatat că sunt lucruri care pot fi îndrepate foarte repede şi unele mai complicate”, a spus ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, în emisiunea Proiect de ţară: România, de la Prima News.

Ministrul a precizat că există un buget pentru promovarea turistică, la minister, care nu este foarte mare comparativ cu alte ţări chiar din jurul nostru, în jur de 3 milioane de lei.

Ştefan Radu Oprea a mai spus că atunci când vorbim de lioralul românesc se poate vorbi despre festivalurile care se organizează şi care pot fi o atracţie pentru turiştii străini.

”Este important să ţintim pe baza unor analize, strategii de turism au fost nu prea ştim să ne ţinem de ele sau să fructificăm ştiinţa oamenilor care s-au ocupat de ele. (..) Am discutat cu colegii cum putem cheltui aceşti bani. Urmează nişte târguri de turism importante şi este obligatoriu să participăm, să convingem cât mai mulţi operatori să meargă cu noi la standurile pe care ministerul le plăteşte”, a spus Oprea.

Ministrul a mai spus că avem şase plaje astăzi care au obţinut acel certificat de calitate Blue Flag.

”Sunt foarte multe criterii pe care trebuie să ne îndeplinească o plajă pentru această certificare, cred că 33 la număr, de la accesibilitate, preţuri scăzute, accesibilitate pentru persoane cu dizabilităţi, avem doar 6 plaje care nu au o lungime foarte mare. (..) Împreună cu operatorii putem veni cu această etichetă de calitate pe mai multe plaje, pentru că face bine turismului. Ne-am propus să facem discuţii cu operatorii de pe litoral pentru a avea mai multe plaje”, a arătat ministrul.

Ştefan Radu Oprea a mai afirmat că a costatat că plajele sunt închiriate pe un timp foarte scurt.

”A fost o perioadă de provizorat dacă în fiecare an autorizaţia e provizorie, ca antreprenor nu îţi poţi face un plan de bussines, şi preţurile vor fi foarte mari pentru că ştii că ai un singur sezon” a explicat ministrul.

sursa: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Și cu apă și nisip . .

  2. salutari din grecia …
    dar sunt convins ca vor fi suficienti romani, care nu isi vor permite si vor merge la mizeria si batjocura livrata de atatia ani de conglomeratul format din administratia PSNLUDMR, proprietarii de hoteluri si case/ap de inchiriat si vanzatori de chinezarii, vanzatorii guralivi indecenti ambulanti , patroni de restaurante, chelneri …. dar nu pot sa le urez, decat ca au FIX ce au votat

  3. ”Este important să ţintim pe baza unor analize, strategii de turism au fost nu prea ştim să ne ţinem de ele sau să fructificăm ştiinţa oamenilor care s-au ocupat de ele. (..) Am discutat cu colegii cum putem cheltui aceşti bani. Urmează nişte târguri de turism importante şi este obligatoriu să participăm, să convingem cât mai mulţi operatori să meargă cu noi la standurile pe care ministerul le plăteşte”, a spus Oprea.

    Cand ii auzi vorbind crezi ca ei chiar stiu despre ce vorbesc. Analize, strategii, ah si apoi sa ne tinem si de ele? Vorbe in vant fara sens. Deasemenea cum putem sa cheltuim banii de promovare – de parca ar fi primit o prima si ca orice roman cu scaun la cap se apuca sa ii cheltuie. Asta face parte si din seria celor care investesc in frigidere, televizoare si masini…