G4Media.ro

Licitația pentru sectorul Târgoviște-Sinaia a fost anulată. Deputatul Cătălin Drulă: Documentația acestui…

sursa foto: Facebook

Licitația pentru sectorul Târgoviște-Sinaia a fost anulată. Deputatul Cătălin Drulă: Documentația acestui proiect și condițiile CNAIR sunt atât de proaste încât nicio firmă serioasă nu e interesată

Deputatul USRPLUS Cătălin Drulă semnalează că anularea licitației pentru drumul București (Bâldana)-Târgoviște-Sinaia (DN71) reprezintă „o bătaie de joc enormă”.

„Licitația pentru sectorul Târgoviște-Sinaia tocmai a fost anulată pentru că nu existau oferte”, a informat Drulă, într-o postare pe contul de Facebook.

Politicianul arată că pentru sectorul Bâldana-Târgoviște s-a depus o singură ofertă, a firmei AQUA PARK SRL, despre care presa a relatat că ar avea conexiuni cu baronul PSD Neamț Ionel Arsene (care a fost trimis în judecată pentru aderare la un grup infracţional organizat, evaziune fiscală în formă continuată şi complicitate la spălare de bani).

„Licitația a fost lansată în februarie 2019. După 18 luni, acesta este rezultatul Au fost interesate în total zeci de firme de această licitație (45 de companii înscrise inițial), dar nu au depus oferte. De ce? Pentru că documentația acestui proiect și condițiile CNAIR sunt atât de proaste încât nicio firmă serioasă nu e interesată! Jale. Dezastru. Bătaie de joc. Sunt cuvinte prea slabe ca să descrie ce face CNAIR și Ministerul Transporturilor cu legătura București-Târgoviște și Târgoviște-Sinaia”, a scris Drulă pe pagina de Facebook.

Cele mai grave aspecte pe care le semnaleză politicianul vizează chiar faza proiectului. „Cât de incompetent și de lipsit de viziune să fii ca în 2020 să nu construiești sectoare de drum nou care să ocolească localitățile de pe traseu și în schimb să lățești drumul ca o pistă pentru avioane prin mijlocul satelor? În condițiile în care e relief ca în palmă pe Bâldana-Târgoviște (sector pe care e prevăzută dublarea) și loc berechet să construiești în afara localităților. Practica nocivă a lărgirii drumurilor naționale prin localități, în zone de șes, trebuie să se oprească! E mai scump de construit prin localități pentru că ai utilități de relocat, accese în curți, exproprieri mai scumpe, execuție a drumului sub trafic, deci cu limitări. Nu mai vorbim de efectul asupra oamenilor din acele sate și pierderile de vieți inevitabile (accidente cu pietoni). Cât de încuiat la minte să fii să construiești așa ceva în 2020 în loc să faci bypass-uri la localități (pentru cine știe, așa cum e la DN5 Adunații Copăceni, de exemplu?)”, a scris Drulă.

G4Media a mai relatat despre rețeta prin care guvernul PSD a sprijinit cu bani firmele apropiate de baronul local PSD Ionel Arsen, prin intermediul primăriilor din județul Neamț.

Potrivit unui document al Corpului de control al Ministerului Transporturilor, în aprilie 2019, Compania de autostrăzi CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași, a atribuit fără licitație o lucrare în valoare de 54 de milioane de euro privind reabilitarea drumului național Bicaz – Poiana Largului asocierii de firme Aqua Parc – Mavgo Holding – Danlin XXL.

În iunie 2019, Consiliul Judeţean Galaţi, condus de Costel Fotea de la PSD, a atribuit un contract de aproape 24 milioane de euro pentru construcția șoselei de centură a orașului către asocierea de firme Aqua Parc din Neamț – Mavgo Holding din Neamț – Hydrostroy AD din Sofia, Bulgaria – Ideal Windows din Galați – Elite Consulting din Iaşi.

Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, firma Mavgo Holding este patronată de Florin Dumitru Pavel. Până în ianuarie 2014, Pavel a fost acționar și la firma Edil Ștef CDP din Săvinești, administrată la acea vreme de Ginel Vlasie, finul lui Ionel Arsene.

Sursa Foto: Facebook/Catalin Drulă

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Cat timp vom fi condusi de prosti si lesinati, asta vom primii. Macar mai lumineaza un parlamentar situatia.

    • #kondensatorilor, v-am mai spus, atunci cand aveati vānă (nu ca aku) ca tb sa mergeti „grupa mare” la CNAIR, nu la Guvern ?

  2. exista 2 variante – fie se externalizeaza si acesta activitate (ca am vazut ca nici nu sunt in stare sa verifice lucarile) fie se merge ca pina si acum cu vorba populara „ca un plan este mai bun decit nici un plan, si vom vedea noi la urma” 🙂

  3. Cat timp va mai exista vreo urma de jigodie PeSeDista in administratie, la orice nivel, nimic bun nu se va putea realiza.

  4. E bine ca ne informati ce pareri au cei din partidul Surplus – dar o sa vedem noi la votul motiunii de cenzura cat de opozanti sunt surplusii.

  5. #kondensatorilor, v-am mai spus, atunci cand aveati vānă (nu ca aku) ca tb sa mergeti „grupa mare” la CNAIR, nu la Guvern ?!

  6. Are dreptate Drula: dati o tura pe soselele vechi de un secol din Bulgaria (spre Târnovo, sau de la Mangalia spre Balcik, sau unde vreti) sa vedeti ca majoritatea satelor (si unele orase) sunt ocolite, permitând un trafic mult mai fluent decât pe la noi. Ei pot, noi avem capetele tari.