Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Autoritatea de Reformă Feroviară a anunțat luni că a anulat licitația pentru achiziția a 40 de trenuri electrice regionale (RE-R), cel mai mare contract de achiziție material rulant din România, și că va organiza o nouă licitație pentru aceste rame. Licitația a fost lansată inițial pe 3 aprilie 2019, adică acum aproape doi ani și jumătate, și a trecut deja prin amânări, suspendări și o altă anulare. Președintele ARF susține însă că prin această măsură s-a deblocat o procedură de achiziţie „care părea că se află într-o situaţie fără ieşire”.
„Vineri, 20 august 2021, a fost finalizată implementarea măsurilor dispuse în Decizia […] Curţii de Apel Bucureşti (CAB), prin care ARF a fost obligată să identifice o modalitate unică de calcul a consumului de energie electrică şi să reevalueze ofertele din punct de vedere energetic, în măsura în care este posibilă compararea acestora, iar în ipoteza contrară să anuleze procedura de atribuire. În acest sens, precizăm că ARF a cooptat experţi tehnici externi, care au oferit consultanţă de specialitate şi au întocmit rapoartele tehnice respective. În aceste condiţii, ARF a decis anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică privind ‘Achiziţia de material rulant nou destinat transportului regional şi suburban feroviar de călători (trenuri electrice regionale RE-R)”, se arată într-un comunicat al ARF.
Autoritatea afirmă că va organiza, în cel mai scurt timp, o nouă licitație, ce va avea același obiectiv, după parcurgerea etapelor legale privind soluţionarea eventualelor contestaţii.
Citește integral pe economedia.ro
Astea-s alea cu care se lauda Drula dupa povestea de-acum 1 luna cu trenul ramas in camp zeci de ore si ajuns la destinatie dupa 40 de Ore!!
Le vor cumpara „data viitoare”, adica deceniul urmator….daca pana atunci calea ferata nu va rugini de tot!!!!
Succes, Drula!
Despre ARF, zicea Drula, la preluarea mandatului, ca o desfiinteaza…agentie inutila, infiintata la sugestia UE, dar aplicata romaneste…se pare ca algoritmul a dat pe unul acolo, presedinte-secretar de stat…nu o mai desfiintam….Ministerul facea de 3 ani licitatia, dar noi ne scarpinam cu mana invartita
Erau 2 habarnisti in guvernul zero: Costescu si Buşe.
noi mai fabricam asa ceva ?
Da , la Craiova – Softrans si prin Moldova unii care apartin de GFR.
Scuze ,Softronic nu Softrans (softrans e compania care le opereaza)