Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
După anunțul Lidl, care își va reduce programul magazinelor pentru a face economie la electricitate, și ceilalți retaileri caută soluții similare. La nivelul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) se poartă discuții în acest sens, dar deciziile vor fi luate de fiecare rețea în parte, a spus George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, pentru Economedia.ro.
El a precizat că fiecare magazin are un anumit format, un anumit public și, de aceea, fiecare este liber să decidă dacă își va reduce sau nu programul ca măsură de economisire a electricității. De asemenea, pot fi făcute adaptări în anumite zone pentru avea un consum diminuat.
Despre decizia Lidl, el a spus că e normal ca oricine să fie prevăzător în această perioadă și a subliniat că toată lumea încearcă să reducă din consum în diverse modalități.
Citește integral pe economedia.ro