G4Media.ro

Investiții pentru o Românie durabilă. Povestea companiei care a investit peste 40…

Investiții pentru o Românie durabilă. Povestea companiei care a investit peste 40 milioane lei în comunitatea locală (P)

În calitate de jucător important în economia locală, Kaufland și-a luat angajamentul de a contribui la o Românie puternică și sustenabilă pentru generațiile de azi și de mâine. 

Prin proiectele derulate în ultimii ani, compania a urmărit crearea de noi oportunități și îmbunătățirea vieții oamenilor din comunitățile în care este prezentă, sectoarele majore în care s-a implicat fiind: educație, protecția mediului, zona socială, sportul și sănătatea, cultura. 

Kaufland investește în proiecte pe termen mediu și lung, deoarece schimbările fundamentale se pot produce doar în urma unui efort susținut. 

Astfel, în intervalul martie 2021 – februarie 2022, Kaufland a derulat două programe de finanțare, prin care oferă granturi nerambursabile organizațiilor neguvernamentale din România – StartONG și În stare de bine. În colaborare cu cele peste 80 de ONG-uri partenere din țară, compania a susținut și implementat circa 120 de proiecte sociale, care au venit în sprijinul a peste 1,2 milioane de cetățeni. Valoarea investițiilor oferite sub formă de donații și sponsorizări depășește 40 de milioane de lei.

Unul dintre proiectele majore lansate în 2021 este „Schimbă PET-ul cu biletul”, un program ecologic la nivel național, dezvoltat alături de Act for Tomorrow cu sprijinul Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, având scopul de a reduce nivelul poluării din orașe și de a încuraja utilizarea mijloacelor de transport în comun. Inițiativa a reușit să angreneze un număr de 6.078 de participanți din 6 orașe, care au colectat în total 2.645 kg de deșeuri și au fost recompensați cu peste 11.500 de călătorii gratuite.

Alt proiect social desfășurat de Kaufland România, cu impact direct în creșterea calității vieții beneficiarilor, a fost Cantina Socială. În parteneriat cu Asociația Șansa ta, Kaufland a oferit anul trecut peste 186.000 de porții de mâncare caldă persoanelor fără adăpost și familiilor cu venituri mici. De asemenea, alături de Asociația Carusel, alte 2.500 de porții sunt oferite săptămânal adulților și copiilor vulnerabili, la Bucătăria Comunitară Grivița-Cișmigiu.

Prin intermediul Ateliere Fără Frontiere – Dăm Click pe România, au fost donate 4.000 de computere recondiționate către copiii și școlile care nu dispun de echipamentele digitale necesare pentru aprofundarea de cunoștințe moderne. Totodată, peste 17.000 de copii de 0-3 ani au primit pachete cu cărți adecvate vârstei în cadrul proiectului „Punguța cu două cărți”, derulat alături de Asociația OvidiuRO.

Toate detaliile despre eforturile și investițiile Kaufland România pentru o dezvoltare durabilă se regăsesc în cel mai nou raport de sustenabilitate, disponibil la kaufland.ro/raport-sustenabilitate.

Tot în baza evaluării Raportului de Sustenabilitate 2021, Kaufland România a fost desemnată și anul acesta Cea mai transparentă și performantă companie în direcția sustenabilității, ca urmare a implicării și a investițiilor majore din zona proiectelor cu impact la nivel de economie, comunitate și de mediu, pentru al cincilea an consecutiv, conform CST Index. 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează