Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
V-ați întrebat vreodată de unde, cum și în ce fel sunt generate recomandările de produse pe care le vedeți atunci când faceți cumpărături online, un domeniu care a crescut semnificativ în ultimii ani? Ei bine, unele dintre ele vin pe calea Inteligenței Artificiale, iar unul dintre „arhitecții” de soluții pe acest segment este startup-ul care dezvoltă Aqurate, o platformă ce urmărește creșterea veniturilor din e-commerce prin recomandările de produs generate cu ajutorul IA, personalizate pentru fiecare vizitator al site-urilor. Conform datelor pe care le prezintă periodic compania, serviciul crește rata de conversie din eCommerce, dar și valoarea medie a comenzii. În prima jumătate a anului, Aqurate a anunțat că a depășit 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse. Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte afacerea, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro.
Aqurate oferă recomandări personalizate de produse acestea ajutând clienții să își mărească conversiile. Anul acesta compania „sare” de 80 de clienți, cu o crestere de peste 6 ori a numarului de clienti fata de inceputul anului
Economedia a povestit cu Vlad Marincaș, CEO Aqurate (ca firmă: Machine Learning Solutions SRL), despre sectorul e-commerce, despre ce poate face Inteligența Artificială în acest sector, dar și despre tendințe în industrie.
Citește integral pe economedia.ro