G4Media.ro

Înmatriculările de mașini second-hand în România au scăzut serios în acest an,…

Sursa Foto: pexels.com

Înmatriculările de mașini second-hand în România au scăzut serios în acest an, cu peste 20%. Mașinile noi, în creștere

Pe primele unsprezece luni din 2022, inmatricularile de autoturisme noi în România au atins valoarea de 116.891 unitati, in crestere cu 6.9% fata de perioada similara din 2021, potrivit aosciației producătorilor ACAROM. În noiembrie 2022, înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 3.54% fata de noiembrie 2021.

În ceea ce privește autoturismele second hand inmatriculate pentru prima oara in Romania, pe primele unsprezece luni din 2022, acestea au ajuns la valoarea de 293.919 unitati, în scădere cu 20.24 % fata de perioada similara din 2021.

Clasamentul pe mărci autoturisme noi, ianuarie-noiembrie 2022:

DACIA = 34.667 unitati
TOYOTA = 9.605 unitati
HYUNDAI = 8.995 unitati
FORD = 8.012 unitati
SKODA = 7.997 unitati
VOLKSWAGEN = 7.565 unitati
RENAULT = 7.082unitati
PEUGEOT = 3.333 unitati
MERCEDES = 3.273 unitati

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Citește și...

3 comentarii

  1. Asta nu inseamna altceva decat ca romanii au inceput sa castige mai bine (nu toti fireste) si isi permit sa cumpere masini noi chiar si in rate decat sa cupere masini second-hand pe care apoi le carpesc incat se trezesc cu mai multi bani dati pe reparatii decat i-a costat masina in sine.
    Asta este foarte bine, in felul acesta numarul rablelor din circulatie scade.

  2. La preturile „prețioaselor” SH din Romania este de înțeles că nu se mai vând!

  3. Romania importa masini SH euro 1,2 din UE fara taxa de poluare, apoi plateste prin programul rabla scoaterea lor din circuit.
    Romania practic subventioneaza innoirea parcului auto vestic
    🤡