Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Comisia Europeană a înregistrat miecuri o inițiativă cetățenească promovată de activiști de mediu care vor interzicerea prin legislație a reclamelor la mașinile clasice și la combustibili fosili, potrivit unui comunicat al instituției. Inițiativa a fost sponsorizată de GreenPeace Olanda cu 7.500 de euro.
Citește integral pe economedia.ro
E o inițiativa a cetățenilor chinezi,producători de baterii și ligheane electrice.
Mai hai sictir, cu mofturile voastre! Ati început cu țigările si alcoolul, acum cu mașinile, cel mai probabil o sa interziceți cat de curând reclamele la carne, ca na, o „inițiativă cetățenească” ne va cere fim vegetarieni!
Initiativa cetateneasca?
N am auzit pe cineva din cercul de cunoscuti sa fi f fost intrebat de asta!
Pobabil ca astia sunt cetateni de bine!Ceva in genu’ la aia care in ’90 au votat cu ion iliescu si acum voteaza cu psd
Promovata de activisti. Sí activisti sunt vocea lui globaismului. Perfect!
Leftardati de stanga, activistii verzilor si a lui Ciolos.
Li s-a urat cu binele.
Sa promiveze mineritul de litiu pentru baterii auto, dar deh, daca nu e la ei in tara, nu conteaza.
Sa promoveze si mineritul de carbune in Germania, iar noxepe le tragem noi pe nas fiindca vantul bate incoace
hai ca litiu’ ala nu se mineaza. pont: da un google sa vezi cum se obtine litiul 😉
Dar o interzicere la reclamele fast food urilor sau a marilor lanțuri de magazine pe când?
Cu publicitatea pentru medicamente cum ramane?
Ce manipulare prin mass media !
Oare unii chiar pun botul ?
În curând în ritmul ăsta : ai mașina clasică 1000-2000 taxă eco, centrală termică 1500 – 3000, coș de fum 2000-4000, mănânci carne 80% din preț taxe. Vom deveni culegători și vânători și ne vom retrage în peșteri.
Iar la oraș se vor muta urșii, că nu-i voie să fie răriți, iar dușman natural n-au.
Dar permitem reclame la gunoaiele electrice. Sa vedem ce faceti cu bateriile in 10 ani.
A existat demult și o inițiativă pentru impozit pe prostie. Dar nu s-a pus în practică.
Să le reamintim cât timp, înainte de reintrarea în portofoliul Renault, Dacia nu a avut nici o reclamă. Și așa, fără reclamă, am așteptat 6 luni să iau mașina.
sa nu uitam ca lipsa masinii electrice in prezent se datoreaza tot unui lobby in urma caruia s-au favorizat masinile pe combustibil fosil. alte fese, alte interese