G4Media.ro

Aproape 200.000 de mașini second hand au intrat în România în prima…

Aproape 200.000 de mașini second hand au intrat în România în prima jumătate a anului 2021

În primul semestru al anului 2021, în România au intrat aproape 200.000 autoturisme second hand, cu 10% mai multe față de anul anterior dar cu 8,3% mai puține față de anul 2019, înaintea crizei Covid, potrivit datelor compilate de compania de consultanță DataReport.ro.

În topul preferințelor, cele mai importate mărci sunt Volkswagen, BMW, Audi și Ford care, cumulat, reprezintă peste jumătate din totalul celor importate.

București are cele mai multe importuri de autoturisme second hand, însă este de remacat faptul că ponderea deținută la 6 luni 2021 a scăzut față de aceeași perioadă din 2019, de la 7,6% la 7,0%, respectiv o diferență de peste 2.600 unități. Urmează Cluj, cu o pondere din total de 4,5%, Timiș cu 4,3%, Suceava cu 4,2% și Bihor cu 3,6%.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

13 comentarii

  1. Un astfel de articol fara o statistica pentru fiecare an in parte nu este relevanta deoarece o masina second hand poate fi o masina produsa in 2021 dar revanduta din varii motive cat si o masina din 1998. ….. practic avem 0 informatii utile…OPul este un functional

    • Are mult sens ce zici tu. Cu siguranta se aduc o multime de masini „sh din 2021” in tara…

    • Sunt ceva mai multe informatii in linkul in subsolul articolului, dar tot nu exista defalcarea pe ani a importurilor SH. Ar fi intr-adevar o statistica interesanta de vazut.

    • @jhon

      Dragul meu,

      Eu am spus un singur lucru si anume ca articolul in cauza nu este relevant, nu are date, nu este util, este 0 barat.

      Doi la mana, pe ce date iti bazezi afirmatia?

      Acum sa incep si atacul la persoan (sa fiu in spirit cu majirotatea comentatorilor): faptul ca tu nu iti permiti o astfel de masina nu inseamna ca nu exista astfel de tranzactii.

      Repet: fara cifre presupunerea ta este egala cu 0!

      Tine minte: datele nu mint!

  2. europa renunta la masinile cu motor termic asa ca trebuie sa ne asteptam ca toate sa ajunga pe plaiurile romanesti si noxele in plamanii nostri

    • Cred ca si in Romania adoptia EV-urilor ar fi mult mai mare daca ar exista infrastructura. Mi-as lua un EV, dar unde sa o incarc in fata blocului? Sau sa zicem la casa la drum. Ar trebui initiat ceva proiect care sa asiste la construirea de statii de incarcare private si comune.

  3. Una din ele e și mașina mea. Mașină fabricată în 2018. Am schimbat o mașină fabricată în 2007.
    Pentru ecologiști: am schimbat o mașină Euro4 cu una Euro6.

    • Ecologica era daca nu polua deloc si daca toate piesele sunt reciclabile macar 98%. Lol, glumesc putin, dar aici se va ajunge. Acuma daca una din piese e produsa folosind tehnologii poluante sau care creeaza reziduuri poluante iar poluezi, deci cum o dai? :))))

    • @Robert Si eu consider la fel. Masinile vandute dupa sept 2015 in UE teoretic sunt obligatoriu euro 6. Deci masina second nu echivaleaza automat cu poluare mai mare fata de masina noua, ci depinde de an. Utilizarea cat mai indelungata a unui bun micsoreaza impactul energetic initial al construirii sale deci SH e un lucru bun in cazul asta.
      Daca se va incerca descurajarea pietei SH nediscriminatoriu cred ca ar fi un lucru rau.

    • esti o exceptie ! majoritatea sunt rable luate de toti marleti care au un 2000 de euro in buzunar sa arate ca s-au ajuns si au masina , o sechela a comunismului de cand stateai 10 ani la coada sa-ti iei dacie si o lasai mostenire copiilor !

    • @mihai: nu cred că sunt excepție. La RAR nu am văzut mașini mai vechi de 4-5 ani. Și dacă ar fi, tot nu ar fi problemă.
      Avem ITP, care ar trebui să filtreze mașinile cu probleme.
      Iar pentru progres e nevoie de mobilitate individuală. Și cel mai bun i versatil mijloc de mobilitate individuală este – că le place la unii sau nu – mașina personală.

  4. Nu s-ar aduce daca nu s-ar si vinde.
    Hipsterimea corporatisto-ecologista crede ca toata lumea are salariul ei. Si daca le spui asta ti-o arunca cu dispret: mergi cu autobuzul daca nu-ti permiti. Problema e ca in curind multi n-or sa-si mai permita nici cu autobuzul.
    Asa ca solutia e pentru multi: masini obosite, de 2000 de euro. Hipsterimea, evident, deja se gindeste la o frumoasa taxare, ca sarantocii trebuie pusi la locul lor. Si asa maninca prea multa carne si polueaza!

  5. Ecologice pe dracu!
    Samsarii sunt de la ecologisti!
    🤣
    Invazia de SH continua!
    Cu poluare, &noxe si tot ce trebuie acestuo cimitir auto numit Romania!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.