G4Media.ro

În Anglia, profesorii nu apreciază programele remediale cerute de guvern, în pofida…

În Anglia, profesorii nu apreciază programele remediale cerute de guvern, în pofida investițiilor mari. Prioritatea lor: sprijinul pentru bunăstarea social-emoțională și sănătatea mintală a elevilor, plus măsuri antisărăcie

Sunt profesorii de acord cu programele anunțate de autorități pentru recuperarea pierderilor de învățare în pandemie? În Anglia, sindicaliștii au încercat să afle acest lucru și au aflat că socoteala autorităților este diferită de cea a comunității școlare. Programul de recuperare a pierderilor de învățare din această națiune, program în care guvernul a investit masiv în perioada de pandemie, nu îi convinge pe profesori: aproape toate cadrele didactice din această țară se opun planurilor de extindere a programului zilnic de școală și de scurtare a vacanțelor, în scopuri remediale, arată un sondaj al unuia dintre cele mai mari sindicate ale lor, citat de The Guardian.

Ei consideră, în schimb, că e nevoie înainte de toate de flexibilitate în curriculum și de acțiuni ce vizează bunăstarea elevilor, grav afectată în pandemie.

Sindicatul Național pentru Educație (NEU) din Anglia a încercat, printr-un sondaj realizat în martie în rândul a circa 10.000 de membri, să vadă ce spun profesorii despre efectele pandemiei în sistemul școlar. Sondajul a vizat atât nevoile profesorilor, cât și opiniile acestora despre pierderile suferite de elevi.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.