G4Media.ro

Ilie Bolojan, CJ Bihor: 30% din drumul expres Oradea-Arad va fi executat…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Care este legatura dintre acest drum si drumul nou proictat de NATO Constanta Gdansk?
    Si acest proiect Constanta – Gdansk avea portiunea Arad – Oradea!
    Rog autorul articolului sa clarifice, daca poate, acest lucru.

  2. Omul asta ar trebui sa ajunga prim-ministru dupa alegeri…vom avea nevoie de multe proiecte şi investitii sa ne ridicam economia si sa o adaptam la noile provocari.

  3. Asta-i diferența dintre Bolojan și Clotilde sau dintre Bolojan și Nicușor! Ăștia de la București doar se lamentează!

    • Foarte desteapta comparatia! Compari pe unul aflat in functie de peste 8 ani cu unul sau una care e de o saptamana ?!

  4. Studiu de fezabilitate…..,cand aud chestia asta ,mai ales in legatura cu lucrare de genul asta ,ma apuca rasul…!!! Acest ”drum” cu tot cu traseu,era prevazut in proiectul de autostrazi de pe tritoriul Romaniei de acum 40 de ani,inclusiv legatura dintre autostrada Arad -Sibiu si autostrada Bucuresti-Pitesti….,autostrada sudului,autostrada Moldovei etc,etc…! Ei….,dar si aici ,”niste baieti destepti” ,fosti directori de institute de proiectari au dosit aceste proiecte cu tot cu studiile de ” fezabilitate”,si-au deschis firme si acum scot de la naftalina documentele pe care doar le reactualizeaza….,ca acum hai sa fim seriosi ,straturile alea geologice stau nemiscate de zeci de mii de ani si asa vor mai sta inca pe atat …,ba mai aud ,” vai au trecut sase sau noua luni, a expirat studiul de fezabilitate ,trebuie refacut”,alti bani alta distractie ca studiul va fi doar copiat si reactualizat !!!!

  5. Ce se-ntampla? m-am imbatat cu apa rece si un mic Bourbon, ieri, de fericire si entuziasm. pentru un drum expres fara mari dificultati, 24 de luni e mai mult decat suficient nene Bolojane!afirmati ca la sfarsitul anilor doua mii douzeci si trei vom avea, eventual, doar ..30% din lucrari. bagati resurse omule, si viteza in fundul contrctorilor !!! va baga frane „destoinicii mesteri” ai hartiilor de la cnair? nu stiu cum pot altii, vezi centurile marilor orase occidentale, la Bruxelles de exemplu. suta de km de autostrada s-a realizat rapid si foarte bine. 16 luni…daca nu ma insel. 12 viaducte, nu e un pic prea mult nene Iancule??

  6. De ce se-ntampla asa? 4 milioane de euro si un an pentru aducerea la zi a studiului?? in occident sumele pentru o distanta asa mica sunt pana intr-un milion pentru tot studiul de la zeroooo! ce asa greu? un start-up vioi, cu tehnologi noi la zi, gis auto si cad, cu cativa specialisti si oameni de teren motivati NNu ar avea nevoie de mai mult de 6 luni de zile. terenul nu e in munti, nu e in desert sa te scufunzi in nisip. doar partea juridica e ca de obicei comlicata. ea trebuie reglata corect si rapid prin expropieri fara smecherii, in transparenta. hai! Inca 3 luni de la mine pentru variantele de securitate B si C, dar 14 luni incepand de azi pentru doar un update, este enorm nene Bolojane si nene Iancule!