Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
550 de kilometri de Autostradă și Drum Expres au contracte de proiectare mult întârziate, iar în 2023 Ministerul Transporturilor, prin CNAIR, nu a lansat în licitație niciun proiect de autostradă nouă, susține Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor. Cosma spune că inaugurările din acest an sunt autostrăzi sau drumuri expres contractate sau intrate în șantier în 2021, iar pentru deschideri de circulație pe drumuri de mare viteză și dincolo de anul 2026 trebuie lansate în licitație proiecte noi cât mai curând.
„Blocaj total la Ministerul Transporturilor pe proiecte noi. Grindeanu nu a lansat nicio licitație pentru autostrăzi noi în 2023. Anul acesta se vor inaugura autostrăzi și drumuri expres contractate sau intrate în șantier în 2021. Însă, pentru ca România să continue seria inaugurărilor consistente de proiecte și după 2026, trebuie lansate licitații pentru proiecte noi astăzi. Dar Grindeanu nu vrea asta. Nu vrea dezvoltare pe termen lung pentru România. Se mulțumește să culeagă roadele semănate de USR în 2021 și cam atât. După el, potopul. Deși de 2 ani promite marea cu sarea, în 2023 nu a lansat nici măcar o licitație pentru autostradă sau drum expres nou. Iar lista de restanțe e lungă. Vorbim despre mai bine de 550km de drumuri noi cu contracte de proiectare mult întârziate în mandatul lui Grindeanu:
– A8 Unirii sectorul montan dintre Miercurea Nirajului și Leghin (circa 150km)
Citește integral pe economedia.ro