Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Dezvoltarea sistemelor de operare pentru mașini este abia la început și reprezintă o “vacă de muls” pentru Google, Apple, producătorii de mașini și partenerii lor tehnici, scrie Autocritica într-o analiză a acestei piețe în plină dezvoltare.
Google a intuit din timp că Android Auto ar trebui să reprezinte doar un pas intermediar spre un sistem de operare Android nativ dezvoltat pentru mașini. De altfel, compania americană a anunțat încă din martie 2017 că lucrează împreună cu Intel la dezvoltarea unei platforme Android pentru mașini care să nu necesite o conexiune cu telefonul.
Noul sistem de operare a primit numele Android Automotive și are la bază o platformă hardware furnizată de Intel. Nucleul sistemului de operare Android Automotive este identic cu Android-ul clasic de pe telefoanele mobile. Practic, poți să privești Android Automotive mai degrabă ca o extensie pentru mașini a sistemului de operare Android, nu ca pe un sistem de operare independent.
Citește integral pe economedia.ro
De evitat cat de mult posibil.
DA!
Privitul spre ecran (unde apar mesaje, notificari de la te miri ce aplicatii) e daunator sanatatii.
Pipaitul ecranului poate duce la actiuni nedorite. Butoanele clasice au pozitii fixe si forme/dimensiuni care le fac recognoscibile cu degetele, fara sa le privesc.
Comanda vocala ar putea merge daca soferul e singur în masina. Daca are o disputa cu nevasta sau soacra (e prea cald – e prea frig, etc.) s-ar putea sa ia foc ceva.