G4Media.ro

Grindeanu: Licitaţia pentru două dintre secţiunile A8 (Autostrada Unirii) intră în linie…

Foto: Împreună pentru Moldova

Grindeanu: Licitaţia pentru două dintre secţiunile A8 (Autostrada Unirii) intră în linie dreaptă

Anunţurile de participare la licitaţia pentru construcţia secţiunilor Leghin – Târgu Neamţ şi Târgu Mureş – Miercurea Nirajului şi legătura la A3, parte din Autostrada Unirii, au fost transmise marţi spre publicare în SICAP, a scris pe pagina sa de Facebook ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, relatează Agerpres.

„Licitaţia pentru două dintre secţiunile A8 (Autostrada Unirii) intră în linie dreaptă! Astăzi au fost transmise spre publicare în SICAP anunţurile de participare la licitaţia pentru construcţia secţiunilor finanţate prin PNRR! Secţiunea I (24,4 km): Târgu Mureş – Miercurea Nirajului şi legătura la A3. Secţiunea III (29,91 km): Leghin – Târgu Neamţ. Data limită pentru depunerea ofertelor la licitaţia pentru proiectarea şi execuţia primei secţiuni a fost stabilită pentru 27.02.2023, iar pentru secţiunea III în 28.02.2023”, a notat Grindeanu.

Durata stabilită pentru fiecare contract este de 30 de luni, din care 6 luni pentru etapa de proiectare şi 24 de luni pentru etapa de execuţie a lucrărilor.

La rândul său, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, a precizat, tot pe Facebook, că anunţurile de participare vor fi vizibile în SICAP după publicarea lor în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

„Contractele pentru proiectarea şi execuţia primilor 51,9 km ai A8 sunt finanţate prin PNRR”, a adăugat Pistol.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Grindeanu!?? E ala de pupa poala lu tatuca pezedeului? 🤣

  2. Autostrada care uneste incompetenta de aroganta.

    • Mai este nevoie și de repararea căilor ferate care asigură legătura între Bucovina și Transilvania, respectiv între Moldova și Transilvania.
      Cu fonduri europene pot fi construite căii ferate între județele Neamț și Harghita, dar și între municipiile Bacău și Comănești.
      Să avem și un transport feroviar dezvoltat acolo.

  3. Nimeni nu s-ar fi așteptat, de 25 decembrie 1989, să legăm autostradal mai întâi Târgu Mureș de Iași, iar Comarnic de Predeal cine știe când. O explicație fiind și că politicienii merg la schi în străinătatea care ne respectă mult.

  4. Vreo veste despre tronsonul central, cel mai nasol? Ce întârzie elaborarea caietului de sarcini?

  5. Dați acum repede contractele către cine trebuie ca să va asigurați sponsorizări în viitoarea campanie. Dar atenție, puneți mana pe tronsoanele ușoare care leagă nimic de alt nimic. Pentru câțiva lei în plus, nu va complicati cu alea grele. Nu contează ca practic nu aduceți nici o îmbunătățire… contează sa va lăudați ca ați făcut x km de autostrada.