G4Media.ro

Grindeanu, despre scenariile privind CFR Marfă: Primul scenariu, care este şi cel…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Mulge PSD pe CFR că pe o va.ca fără pic de rușine.

  2. „Partea negativă, potriivit ministrului, este de contaminare la celelalte companii.”
    Contaminarea pesedista….

  3. Băi „Grindene”, probabil ai băut doar puțin, dar sigur ai fumat ceva!

    Ești dus cu pluta rău de tot!!!
    Un sfat amical de la un votant din opoziție :

    Nu mai ieși în public!!!!

    E suficient cât rău faci fără să știm!!!!

  4. Cuvinte: zaharelu, minciuni, datoria mea cu subliniere pe ”mea”. In procesul de renuntare la motorina si benzina, toata europa isi doteaza caile ferate, toata logistica se bazeaza pe algoritmi, se face cercetare si colaborare intre universitati. Conferinte. Transporturile au devenit vedeta universitatilor cand altadata nimeni nu vorbea de ele si in Romania se intra in faliment, PUB este absenta pe plan international, vin oamenii sa se uite la mocanita dar vai si amar cu transportul modern.
    Responsabilitatea de treizeci de ani a PSD PNL si UDMR a fost Romania, ca un intreg. Au demonstrat ca sunt niste demolatori de tara. In 90 nu au reusit ce au reusit in Iugoslavia, acum aplica metoda soft.

  5. Omul a prezentat situatia si 3 solutii posibile.
    Voi postaci profesionisti, nu prea intelegeti nimic.
    Daca e de injurat , e ok. Dar daca e de logica, e nasol! va sunati nevestele ca nu prea va descurcati!

  6. In cazul unei companii private, procedura intrării în faliment este anevoioasă, poate chiar imposibila.
    Pentru CFR ar încălca legea.

  7. Cele 4 cefereuri trebuie unite. Nu inteleg ce minte a avut ala care a decis separarea lor. Problema e ca cfr marfa, care ar trebui sa fie cel mai profitabil, are datorii. E imposibil… Transportul feroviar de marfa e profitabil peste tot in lume.

  8. Asta e si scenariul pe care PSD probabil vrea sa-l aplice Romaniei… ca altfel, nu-mi explic de ce tot mareste cheltuielile publice intr-o veselie.

  9. Singura solutie pentru rentabilizare este unificarea urgenta a tuturor companiilor CFR prin care s-ar reduce o treime din șefi și ingineri de la toate nivelurile care nu-si justifica activitățile zilnice desfășurate , după care se impune o reorganizare a întregii companii prin întocmirea unei noi organigrame care sa cuprindă concret funcții de la nivel de stație, puncte de lucru, revizii, depouri etc pana la centralul companiilor !