Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru generațiile mai tinere, obiectivele financiare, cum ar fi cumpărarea unei case și economisirea pentru pensie, pot părea imposibil de atins. Drept urmare, Generația Z alege să se răsfețe cu bunuri de lux, scrie Bloomberg.
Nia Holland, în vârstă de 24 de ani, a cheltuit 2.500 de dolari pe o geantă vintage Chanel, epuizându-și economiile. Câștigând puțini bani dintr-un job de cercetare, ea știa că banii ei ar putea fi mai bine cheltuiți, economisiți sau investiți.
Dar, în același timp, ea a spus că nu s-a simțit iresponsabilă. Cu repere tradiționale – cum ar fi deținerea unei case și o viață cu copii – atât de departe de a fi atinse, faptul de a-și refuza „micile luxuri” nu avea să facă diferența. Iar geanta din piele de miel cu un lanț de 24 de carate o făcea să se simtă mai bine.
Citește integral pe economedia.ro