Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Punct și de la capăt la contractul pentru lucrările de arhitectură, șină și instalații ale Magistralei M 6 Gara de Nord-1 Mai, contract de 1,3 miliarde lei esențial pentru punerea în funcțiune a liniei la termenul promis : decembrie 2027. Luni, 23 octombrie, Metrorex a anulat licitația pentru atribuirea contractului de arhitectură, șină și instalații pe ambele secțiuni ale M 6, la termenul-limită neavând nicio ofertă depusă. Inițial, constructorul Gulermak (de pe secțiunea II) a depus contestație la CNSC, dar a retras contestația exact în ziua desemnării directorului general, Mariana Miclăuș pentru un mandat plin de 4 ani. Înainte de relansarea licitației, Metrorex va analiza dacă nu a primit oferte din cauza caietului de sarcini sau a valorii din contract de 1,3 miliarde de lei care ar putea fi suplimentat pentru a acoperi costurile actualizate
/https%3A%2F%2Feconomedia.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F10%2FMetrou-M-6-Otopeni-licitatie-anulata-arhitectura.jpg)
Contractul pentru șine, finisaje și instalații are o valoare de 1,3 miliarde lei și durată de 44 de luni, potrivit informațiilor din SEAP. „Proiectare şi execuţie lucrări de arhitectură, instalații electromecanice și telecomunicații, Cale de rulare în staţii şi tuneluri: – Staţii: 1 Mai stație existentă, Pajura, Expoziției, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washignton (n.r. sic !), Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni, – Tunel: 1 Mai – Aeroport Otopeni, – Galerii la conexiunea cu stația existentă 1 Mai, și la stațiile Expoziției, stația Tokyo, stația Bruxelles și stația Aeroport Otopeni. Pentru execuţia lucrărilor, este necesară proiectarea acestora de către antreprenorul desemnat”, arată SEAP.
Citește integral pe economedia.ro