G4Media.ro

FOTO: Primul tren produs de Alstom pentru România va ajunge la Centrul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Speram ca Alstom sa treacă cu bine testele de la Făurei.

    • Trenul va trece cu bine peste faza de testare insa nu pot sa nu ma intreb: pe ce sine va circula? Care va fi viteza maxima permisa de infrastructura acutala – 40km/h?

    • @Alex : se vorbeste in targ ca aceste trenuri se livreaza cu tot cu infastructura si si-o monteaza singure din mers. Mari pisicheri polonezii astia! Ei stiu ce ne lipseste noua. Noi nu. Asta explica si dilema de ce nu s-au achizitionat trenuri de la Arad sau Craiova.

  2. Mai bine ar.lua de la Astra Arad, nu sa bage banii la străini în buzunare.

  3. Rezultatele sa fie scrise intr–un dosar cu șină. Cam multe monitoare si butoane putine, greu de omologat.

  4. @rottendame, e dureros ca noi nu am reușit sa dezvoltam capacitați de producție pt transport și cumpărăm gata făcut de la polaci, turci și cehi

    Valoarea adăugată și banii sint la producție nu la un SRL de scara dd bloc care va intermedia cumpărarea

  5. Dar, cele fabricate la Arad si Craiova de ce nu sunt cumpărate de marii romani patrihoti? Am calatorit cu aceste trenuri si sunt confortabile, dotate cu internet, cu climatizare. Sunt exportate dar, in țară nu le prea vedem. De ce? Am ajuns sa cumparam tot din afara, poate in curând si sare!!! Dar, suntem mândri ca suntem romani!!!

  6. Oricum, metal mult, sticla putina, design de anii 90, probabil plin cu chinezarii…