G4Media.ro

FOTO Două autobuze s-au tamponat ușor în Capitală/ Șofer: „Având în vedere…

sursa foto: G4Media

FOTO Două autobuze s-au tamponat ușor în Capitală/ Șofer: „Având în vedere că ITP-ul se face în regie proprie, de către STB, cu inspectorii STB, șoferii sunt cei care sunt scoși vinovați de fiecare dată”

Două autobuze ale Societății de Transport București (STB) s-au tamponat ușor astăzi în Sectorul 4 al Capitalei. Autobuzul Mercedes, vechi de peste 15 ani, a intrat în spatele autobuzului Otokar cu o vechime de doar patru ani. Autobuzul Mercedes era condus de o șoferiță cu vechime în cadrul STB, iar autovehiculul ținea de Depoul Berceni.

sursa foto: G4Media

Unul dintre colegii șoferiței a declarat pentru G4media.ro că cel mai probabil acesteia nu i-au ținut frânele.

  • „Cel mai probabil, autobuzului Mercedes vechi de peste 15 ani nu i-au ținut frânele. Mai mulți colegi de ai mei au luat poziție și au sesizat în repetate rânduri în luna martie conducerea STB că autobuzele au defecte la sistemul de frânare și că Inspecția Tehnică Periodică (ITP) este făcută fictiv și cu toate astea, nimic nu s-a întâmplat. Având în vedere că ITP-ul se face în regie proprie, de către STB, cu inspectorii STB, șoferii sunt cei care sunt scoși vinovați de fiecare care dată. Ar fi interesant sa vedem cât a fost eroare umană și cât a fost defecțiune tehnică”, a declarat pentru G4media.ro sub protecția anonimatului, un șofer STB din Depoul Berceni.

Până la această oră nu se știe dacă vreunul dintre pasagerii din cele două autobuze implicate în accident a suferit vreo leziune.

Reprezentanții STB nu au răspuns apelurilor noastre pentru a ne oferi un punct de vedere. Îl vom publica în măsura în care îl vom primi.

sursa foto: G4Media
sursa foto: G4Media
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Cum adica nu sunt verificate franele autobuzelor? Jungla in Bucuresti.

  2. E ușor sa bați câmpii despre itp-ul dar frânele nu au legătură cu cei 15 ani vechime.

    • Pana si eu verific franele la bicicleta. La ITP mi s-a spus ca nu sunt suficient de bune ca nu actioneaza brusc, dar pentru mine e bine daca bicicleta se opreste cand franez si opreste si la timp.

  3. Cred ca așa este aproape în toată tara,la fostele baze,autogari.Aștia îsi fac singuri ITP-ul.Ei centrează,ei dau cu capul.Si mai fac si la altii.Stat în stat,iar RAR-ul „tabară”pe astia mici.Si mai transporta si oameni.Nu conteaza,banu’ sa iasă.D-aia ubele autobuze abia se tarasc pe asfalt.Majoritatea profitorilor,de pe urma acestor afaceri,sunt bagati pană in „prasele” în politică.

    • Te înșeli ,poate așa a fost în alte vremuri dar te asigur că în acest moment autobuzele trec verificarea ITP doar daca totul corespunde,macar din pdv al siguranței rutiere

  4. Niste comentarii neavenite pt a masca o culpa evidenta a șoferului care mai mult că sigur nu a păstrat distanța regulamentară din cine știe ce motive.Chiar daca ITP se face in incinta unor garaje inginerii le controlează la sânge.poate mai trec cu vederea unele mici neregularități,o zgârietură sau un geam crăpat ușor dar tot ce tine de siguranța traficului nu e discutabil autobuzul e respins imediat și trimis la reparat.mai terminați cu prostia asta că nu au ținut frânele..șoferul e direct vinuvat pt incident,nu a păstrat distanța regulamentară.

  5. Iar proprietarul autobuzului nu a tinut distanta regulamentara fată de inspectorul ITP🤣,căci se subordonează acestuia(propietarului).Aceasta conexiune e toxică(contra naturii) și nu poate s-o acopere nici un argument,chiar dacă soferul este vinovat.