Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Peste 500 de drumari cu 300 de utilaje lucrează pe şantierul primului lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Boiţa, tronson cu o lungime de 13 kilometri care ajuns la un stadiu fizic de execuţie de 55% şi ar urma să fie deschis până la sfârşitul anului viitor. Mobilizarea constructorului PORR din Austria este foarte bună, iar drumarii se concentrează pe ridicarea viaductului de la Tălmăcel, cea mai dificilă lucrare de artă de pe întreg lotul, a anunţat, după o verificare pe şantier, secretarul de stat Ionel Scrioşteanu.
„Pe primul lot al Autostrăzii Sibiu – Piteşti se lucrează intens. Stadiul lucrărilor pe cei 13 kilometri ai secţiunii Sibiu – Boiţa a ajuns la 55%. Peste 500 de oameni și 300 de utilaje lucrează pe acest tronson de autostradă. Se lucrează intens la viaductul peste Tălmacel, care are o lungime de 650 de metri şi o înălţime a picioarelor de până la 30 de metri”, potrivit lui.
Astfel, continuă lucrările la podul peste valea de la km 10+470, la pasajul peste DJ 105G, unde se execută excavații, umpluturi, se aplică strat de formă, precum și fundație de balast pe diverse sectoare.
Citește integral pe economedia.ro
Am citit lotul Sibiu-Botnița!
Merci Drula! Puie MNL!
Bine ca la Porr și Strabag
Firme austriece cu reputație în UE
Primesc cioturi de Autostrada
Și #ciubucarii primesc sute de km
Cu despăgubiri de la statul român ca nu au terminat autostrada în 7 ani…
Ada ceva Ba sa mai vezi
Toate cele întâmplate în ultima perioadă în infrastructura României, se datorează în proporție de 95 % fostului ministru Cătălin Drulă!
Păcat că, oamenii cu adevărat competenți în domeniu, sunt înlăturați și puși alții (politic).
Cum face unu lucruri bune, cum îi dăm la picioare. Tipic românesc! Singurul defect….domnu Drulă NU trebuia să îi întrebuințeze API unui GRAUR FRUSTRAT CERȘETOR (Buzoian) care, a transformat site-ul în proprietate personală. Cenzură ca pe timpul lui Ceaușescu.
Du-te in pusca mea cu Strula al tau.
Toate sunt proiecte deblocate si cu finantare obtinuta de Bode.
Hai zi sa mori matale pe altarul faptelor alternative nea Gabriele ca Bode e eroul necunoscut.
-Bode a deblocat A3 Chețani Campia Turzii dupa ani de stat degeaba?
-Bode a obtinut finantare europeana pentru A7 care nu e o autostrada esentiala pentru rețeaua UE?
-Bode a refacut complet Margina-Holdea de la dezastrul din anii trecuti?
-Bode a facut ca Aktor sa termine odata pe A10? Ai idee cum arata lotul respectiv la sfarsitul mandatului lui Bode? Mai treceau inca 7 ani cu el.
-Bode a scos firmele chinezesti de la licitatii?
Singura treaba buna care a facut-o habarnistul de Bode a fost sa o numeasca pe doamna Mariana Ioniță la CNAIR. Dar e ok ca a fost reparata greseala, acum e o Praştie de partid acolo ca numiseră din greseala un profesionist care risca sa schimbe mersul cu care ne-am obisnuit.
Si matale si haterelu’ de Goe sunteti cu aceleasi feicniuzuri la orice articol despre infrastructura.
Cătălin Drula a devenit Jack Norris al României. Asta a făcut autostrăzi și inainte de a fi ministru după mintea ta Mișule. Sibiu-Boita a început proiectarea și execuția inainte de a fi Drula ministru și eu stau în zona asa ca pot sa-ți spun, ca pe ăștia de la Porr ii doare în cot de cine e ministru ….. printre putinii care își vad de treaba și tot respectul pentru ei și ma bucur ca au mai câștigat la licitație inca un ciot din autostrada Sibiu-Pitesti, parca lotul 4. Oricum bravo lor și de o țin în ritmul acesta nu la sfârșitul anului viitor, ci prin septembrie 2022 ăștia vor inaugura autostrada și chiar nu au nevoie de tăiat panglică la finalizare.
BRAVO PORR încă odată, aveți toată stima sibienilor, care vad cu adevărat cât munciți și ce munciți, nu doar când sunt anunțate vizite. Ar fi frumos pentru cei care inaugurează mai repede autostrăzi sa primească și un bonus astfel și ceilalți sa fie motivati sa termine mai repede. A se vedea lotul 2 Alba-Turda, de cati ani a inceput……aia da lucrare!!!
Drula e omu’ cu PR, nimic mai mult.
Fotogenic, fara cazier, viitor candidat la presedintie.
Porr și Strabag
Mari firme în Occident,cu mii de km de autostradă
Și în România primesc cioturi de autostradă
13 km Porr
11 Km Strabag la Tg.Mureș
Bine ca se dau sute de km
La italieni
Turci
Greci
Români
Care sunt obișnuiți cu
#ciubucul turcesc
Firmele austriece și germane nu știu..
Asa ca primesc cioturi de Autostrada
Și ii lauda ca termina primii…
Cnair…iar devine ce a mai fost…
Adio Drula ca ministru competent.
Da ce ai prietene cu firmele românești? Ce, UMB nu s-a mișcat bine? Ei doar pe A1 au avut întârzieri, la Deva, pentru că i-a ținut pe loc un an și ceva ONG-ul mă-sii cui la-a finanțat cu liliecii prețioși din nu știu ce specie rară. In rest, au predat lucrările înainte de termen și fără probleme de calitate. Dacă ar fi după mine, numai lor le-aș da lucrările de autostrăzi.
Singurul ministru care știe meserie…Drula
50% din 13 km,cat are tronsonul…hai,ca am ras cu lacrimi…ne laudam cu 6,5 km….Asta da,stire…
Uite, de asta nu lucrezi in domeniu, pentru că habar nu ai ce înseamnă 55% în contextul unui șantier de infrastructură rutieră