Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Două alunecări de taluz au avut loc pe Autostrada A3 Transilvania, în județul Cluj, la kilometrul 52, pe Calea 2, sensul Nădăşelu – Gilău, din cauza precipitaţiilor însemnate din ultima perioadă. Bolovanii şi pământul au ajuns inclusiv pe banda de urgenţă a autostrăzii, situaţie care a dus la restricţionarea vitezei la 60 km/h.
Tronsonul este încă în garanţie, așa că CNAIR a cerut constructorului UMB să intervină de urgenţă pentru remediere, alunecarea fiind periculoasă pentru siguranţa participanţilor la trafic.
/https%3A%2F%2Feconomedia.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Falunecare-taluz-autostrada-a3-transilvania-2.jpeg)
Sursa foto: Economedia
Citește integral pe economedia.ro
Bah, o sa construiti voi o autostrada klumea cand o zbura porcu’!
Îmi place cum stau toți cu mâna în kur, până vine constructorul, în loc să strângă rapid pietrele de pe carosabil, ca să reducă pericolul. Evident, puteau factura ulterior cheltuielile, dar urgența este siguranța, nu pasarea responsabilității.
Le-au strans. Nu vezi ca e facut si un mica baraj din geotextil si pietre?
Mai departe n-au ce sa faca. O poate lua cu totul la vale.
Ceva e ciudat, nici in poze nici in filmare nu vad pietre pe carosabil, inclusiv pe banda de urgenta. In poza copiata in acest articol, datorita perspectivei, nici nu se vede banda de urgenta, dar in filmare se vede ca nu sunt pe carosabil. Fie pietrele au fost stranse deja, fie e o confuzie.
Exact, toți trebuie să stea cu mâinile în cur, cu excepția constructorului, după lege. Fiind vorba de lucrare în garanție, numai intervenția constructorului este legală, după ce inspectorul lucrării constată viciile și modul lor de eliminare. Așa este corect și uzual în toată lumea. Mai mult, viciile lucrărilor descoperite în perioada de garanție, trebuiesc eliminate de constructor fără plată, pe cheltuiala sa.
CATE STUDII DE FEZABILITATE DE MULTE MILIOANE DE EURO AM PLATIT?