Home » Articole » FOMO – The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români. Biletele FOMO Pro sunt disponibile la prețul de 249 RON, în perioada promoțională

FOMO – The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români. Biletele FOMO Pro sunt disponibile la prețul de 249 RON, în perioada promoțională

FOMO - The Festival Of Modern Owners, lansează FOMO Pro – acces complet în locațiile secundare și la peste 60 de speakeri români. Biletele FOMO Pro sunt disponibile la prețul de 249 RON, în perioada promoțională
Ascultă articolul

FOMO – The Festival Of Modern Owners lansează bilete FOMO Pro, un nou tip de bilet dedicat celor care vor să cunoască poveștile de succes,  experiențele și bunele practici din antreprenoriatul românesc, de la antreprenori care au reușit și de la experți în diverse domenii alte antreprenoriatului,i accesand  toate sesiunile găzduite în locațiile secundare ale festivalului. Valabil între 21 și 23 mai, biletul oferă acces la o serie de paneluri, masterclass-uri și conversații autentice cu unii dintre cei mai activi antreprenori, experiti si lideri din businessul local.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Cu FOMO Pro ai acces în toate locațiile secundare – Apollo111, Grădina Alhambra, Nook și Sala Luceafărul – unde se desfășoară sesiuni exclusiv cu speakeri români, din industrii variate precum tehnologie, educație, strategie digitală, investiții sau creație de conținut.

Biletele FOMO Pro deschid accesul la o serie de peste 60 de sesiuni relevante cu antreprenorii experti din generația nouă, susținute de invitați precum Iancu Guda, analist financiar, Cătălin Meșter, cofondator și CEO Agista, Monica Munteanu, expertă în strategie de brand, Ștefan Hamza, fondator și director creativ Hamza, Andreea Bădală, designer și fondatoarea brandului Murmur, Ilinca Păun, fondatoare Bravva Angels, Mihaela Mitroi, specialistă în fiscalitate și strategie financiară, și Tudor Costinaș, director de comunicare Electric Castle. De la leadership creativ și marketing cultural, la investiții, dezvoltare financiară și antreprenoriat cu impact, FOMO Pro aduce în prim-plan un conținut aplicabil și conectat la realitățile pieței românești.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole