Home » atributii » Filmul zilei în care politicienii puterii au promis Autostrada Moldovei de la București, dar au uitat de întârzierile Autostrăzii Unirii (A8) care unește Moldova cu Transilvania

Filmul zilei în care politicienii puterii au promis Autostrada Moldovei de la București, dar au uitat de întârzierile Autostrăzii Unirii (A8) care unește Moldova cu Transilvania

22 mart. 2024
Filmul zilei în care politicienii puterii au promis Autostrada Moldovei de la București, dar au uitat de întârzierile Autostrăzii Unirii (A8) care unește Moldova cu Transilvania
Ascultă articolul

Liderii coaliției de guvernare PSD-PNL au promis vineri, 22 martie 2024, Autostrada Moldovei Ploiești – Pașcani, proiect inclus în PNRR în 2021, dar au uitat de adevărata problemă a Moldovei: întârzierea majoră a proiectului A8 Autostrada Unirii, cel mai important proiect de infrastructură, legătura Moldovei la Transilvania și mai departe la rețeaua europeană de transport.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Într-o zi în care elicopterul a fost mijlocul de transport, unind simbolic și aerian (nu prin autostrăzi și căi ferate modernizate) Moldova cu Transilvania, președintele Senatului, Nicolae Ciucă, premierul Marcel Ciolacu și ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu au promis finalizarea a 148 de kilometri din Autostrada Ploiești – Pașcani (A7), adică aproape jumătate din lungimea contractată, lipsind cei 100 de kilometri de la Pașcani la Siret, în pregătire pentru lansarea contractelor de execuție. Ziua de vineri a început cu verificarea pe Autostrada Moldovei, la prânz au fost la Beclean în Bistrița Năsăud (detalii aici), iar după amiază la Oradea și la Timișoara.

Dacă pentru fostul premier Ciucă „Autostrada Moldovei este cel mai important proiect de infrastructură din România”, iar actualul premier Marcel Ciolacu a uitat de inaugurarea primilor kilometri din A7 (detalii aici), ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a preferat tema inaugurărilor la termen sau înainte de termen, deși știe că atât loturile de munte cât și secțiunea Târgu Neamț – Iași – Ungheni (proiectare Consitrans) sunt în întârziere față de promisiunile de până acum, iar 2024 și caietele de sarcini din acest an pentru cele 6 loturi cu trecerea complicată a Carpaților sunt „cărămida” A8.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole