Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Infrastructura de transport de interes naţional va fi scutită de plata taxei de 0,5 % din valoarea lucrărilor pentru construcţii noi sau de intervenţie la construcţiile existente, taxă pe care o percepe ISC – Inspectoratul de Stat în Construcţii. De asemenea, nu se va mai plăti nici taxa de 0,1 % din valoarea lucrărilor autorizate, potrivit unui Proiect de Ordonanţă a Guvernului pe care Ministerul Transporturilor în pune, din nou, în dezbatere publică, prima formă a proiectului care se referă la cele două taxe fiind publicată în luna mai.
Este vorba despre un act normativ pentru modificare Legii 50/1991 pentru autorizarea lucrărilor în construcţii şi a Legii 10/1995 pentru calitatea în construcţii. Schimbări propuse :
-,,Introducerea după alin. (1) al articolului 43 din Legea nr. 10/1995, republicată, cu modificările și completările ulterioare a unui nou alineat, respectiv, alin. (11), care să prevadă că prin excepție de la prevederile alin. (1) a art. 43, pentru lucrările de infrastructură de transport de interes național să nu se perceapă cota de 0,5% din valoarea, fără TVA, a lucrărilor pentru realizarea construcțiilor noi și a lucrărilor de intervenție la construcțiile existente pentru care se emit, în condițiile legii, autorizații de construire/desființare.”
Citește integral pe economedia.ro
E o sabie cu doua taisuri, dar e o masura ceruta si de antreprenori si de CNAIR…masura e aplicata la reabilitarile termice din 2009….in modificare nu spune nimeni cum se face controlul statului pe lucrarile astea…ISC o sa vina in control la receptia lucrarilor, daca nu reglementati asta, efectele or sa fie de 10 ori mai grave ca economia facuta….adica o modificare aparent buna o sa creeze probleme exact unde nu trebuie, la calitatea lucrarilor….dar ONG-istii nu stiu infrastructura, Drula tata, mai consulta-te si cu profesionisti, nu doar cu. Pro Infrastructura sau cu lobbystii marilor firme