Home » Economie » EXCLUSIV Scandal la licitația pentru primul lot al A0 București Nord. Compania de Drumuri, acuzată de câștigătorul licitației că e obligată să semneze un act adițional nelegal / Licitația este tărăgănată de 4 ani

EXCLUSIV Scandal la licitația pentru primul lot al A0 București Nord. Compania de Drumuri, acuzată de câștigătorul licitației că e obligată să semneze un act adițional nelegal / Licitația este tărăgănată de 4 ani

EXCLUSIV Scandal la licitația pentru primul lot al A0 București Nord. Compania de Drumuri, acuzată de câștigătorul licitației că e obligată să semneze un act adițional nelegal / Licitația este tărăgănată de 4 ani
Ascultă articolul

Noi probleme pentru contractul privind proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii de Centură București Nord, deși Asocierea Pizzarotti – Retter a fost declarată, definitiv, câștigătoarea licitației. Asocierea acuză Compania de Drumuri că o obligă să semneze un act adițional nelegal, odată cu semnarea contractului, conform unui document obținut de Economedia. Noile probleme vin după ce au trecut deja peste patru ani de la lansarea licitației și după mai multe etape de contestații. Primul lot din A0 București Nord este un tronson de aproape 18 kilometri între Joița (A1) și DN 1 Corbeanca și are o valoare de peste 800 de milioane de lei.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

În luna mai, Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins ultimele contestații și a decis că contractul pentru primul lot al Autostrăzii București (Nord) poate fi semnat cu italienii de la Pizzarotti – Retter. „CNSC a respins […] contestația formulată de Intrakat. Din acest moment putem începe procedurile pentru semnarea contractului pentru proiectarea și execuția lotului 1 A0 Nord. Vom solicita firmei italiene Pizzarotti să aducă în cel mai scurt timp toate documentele necesare semnării contractului”, spunea atunci directorul CNAIR, Cristian Pistol.

Este important de precizat că, anterior, atât Asocierea Pizzarotti – Retter, cât și grecii de la Intrakat au contestat și raportul procedurii CNAIR la CNSC. Instituția a respins însă ambele contestații și a menținut raportul procedurii. Cu toate acestea, companiile au depus plângeri civile împotriva deciziei CNSC și în instanță, astfel că aceste plângeri sunt în continuare pe rolul Curții de Apel București și așteaptă soluționarea.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole