G4Media.ro

Europarlamentarul USR PLUS Vlad Gheorghe cere ca modificarea kilometrajului la mașinile second-hand…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

19 comentarii

  1. Europarlamentarul ala nu stie ca in Romania doar un Judecator stabileste cine greseste, pe baza unor expertize facute de specialisti independeti iar procesul poate sa dureze si 10 ani?
    Celor de la RAR, avand studii in securitate nationala, nu le dicteaza Uele sau Drulale ce sa faca cu flota nationala a harburilor. Banii sa vina la ei si drum bun.

  2. Foarte bună inițiativa… Să înțeleg că o să dispară oare mașinile conduse de babe care merg doar o dată pe săptămână la piață ?

  3. Foarte buna propunerea! Bravo! Doar ca accidentele rutiere mortale din România au drept cauza starea îngrozitoare a drumurilor, lipsa autostrăzilor, a marcajelor, a elementelor de siguranta a traficului samd. Altfel, si in prezent se înregistrează numarul de kilometri parcurși intre ITP.

    • Statiile ITP sunt in regim de franciza. Pe RAR il intereseaza doar sa incaseze banii…
      „contractul” e intre inginer si persoana care se prezinta la control.
      trec aia ce vor acolo.
      DSP care chipurile trece aleator sa-i verifice e doar o legenda pentru persoanele fizice cu frica de dzeu.

    • DSP = Departamentul Supraveghere Piata aflat in subordinea lui Drula de la Minister.

    • constantine, ce spui e fals
      romanii nu respecta legislatia rutiera, tot ei sunt cei care nu conduc adaptandu-se la conditiile de drum (proaste), vreme etc.
      nu o sa vezi niciodata un marcaj rutier care se muta din proprie initiativa in mijlocul drumului cu scopul de a omora pe cineva 😉

    • Exact whiskey, principala cauza e indisciplina (din timpenie sau necunoastre) si apoi lipsa drumurilor cu sensuri separate fizic.
      Dar stiind noi cum sta treaba in Romania ar trebui sa ne grabim cu drumurile cu sensuri separate.

  4. sa fie vechiturile la standarde europene!

    • Decat sa protejezi cel mai mare producator de masini ieftine din Europa, la care statul are inca actiuni, mai bine ajuti niste samsari din Occident.

      LaREM Bucuresti e in stare sa saboteze si Renault, unde statul francez e actionar, din dorinta lor sincera de a impune neomarxismul asupra saracilor. „Nu veti avea nimic si veti fi fericiti.”

  5. Îi pui magnet ca la tahometru sau contorul de apa, de la bun inceput. Nu merge inainte, nu trebuie dat inapoi.😉

    • Pe partea de tehnic daca chiar n-ai frane sau directie nu-ti dau ITPul nici pe naspa nici la RAR nici la service. 2-3% din accidente au loc din cauza masinii neconforme dpdv tehnic.

      Asta e iarasi o criza tipica de supraproductie pe care vor sa o rezolve pe spatele populatiei si a srlurilor care oricum au probleme financiare.

  6. Este deja infractiune. Cea de inselaciune.
    Mai bine eliminati COMERTUL PE PERSOANA FIZICA, ca doar la noinin tara se poate asa ceva. Toate targurile.din tara sunt pline de samsari care vand de peste douazeci de ani masini pe persoana fizica.
    Aici e marea problema, internetul si piata sunt invadate de samsari care vand masini fara sa poarte vreo raspundere, mai mult, determinandu-si clientii sa accepte documente de achizitie ca si cum ar fi cumparat direct masinile, din tarile de provenienta, astfel samsarul evita sa apara in acte.

  7. Doar în România se practica asa ceva.
    Eu am un amic (e ofițer de poliție) si-a luat o mașină de afara si a modificat km( avea 160mii-la90mii) in ideea ca o va vinde in 2 ani exact cu prețul achiziționat de el. Cei de la RAR au observat că mașina are alt istoric, dar ia mituit.

  8. Exista si acum aceasta infractiune. Se numește înșelăciune. Problema este ca este aproape imposibil sa probezi cine a dat km înapoi. Oricand ala care ti-o vinde o sa spună ca asa a luat-o. Ca a fost înșelat de altii. Cum probezi in instanță ca el a dat km înapoi?

  9. Ion, ai pus o problema foarte buna. Jurisprudenta din Romania e cam de oaie. Daca eu am luat masina de la tine si e cu kilometrajul dat peste cap, tu suporti consecintele legale. E treaba ta daca asa ai luat-o de la altul si tu trebuie sa demonstrezi ca nu esti tu de vina. Iti angajezi avocat, il cauti pe cel de la care ai luat-o pana se ajunge la sursa. La case mai mari asa merg lucrurile caci faptul ca tu n-ai stiut ca e dat peste cap te face mai putin vinovat dar nu te absolva. De aceea multe spete din Romania dureaza vesnic pentru ca justitia noastra incearca sa mearga pana la Cain si Abel.
    Ideea e foarte buna. Eu am luat-o pe a mea cu 145000 la bord intuind ca e dat inapoi dar m-am gandit ca o fi fost data de pe la 350000. Dupa ani am aflat ca masina plecase din Germania cu vreo 600000 caci fusese taxi. Mi-e frica sa ma gandesc cati kilometri reali are biata mea masina.