Home » Articole » BREAKING eMAG devine cel mai valoros brand românesc, detronând Dacia

BREAKING eMAG devine cel mai valoros brand românesc, detronând Dacia

BREAKING eMAG devine cel mai valoros brand românesc, detronând Dacia
Ascultă articolul

Retailerul online eMAG a devenit cel mai valoros brand românesc, detronând Dacia. Compania a depășit valoarea de 1 miliard de euro, în creștere cu 29% față de anul trecut. Evaluarea a fost realizată de Brand Finance, cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand. Este pentru prima dată când o companie din domeniul ecommerce se poziționează pe primul loc în topul companiilor din România.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Această schimbare istorică la vârful clasamentului a rezultat din creșterea brandului de e-commerce, favorizată de orientarea mai accentuată a consumatorilor către online în timpul pandemiei, combinată cu scăderea veniturilor Dacia.

„Consumatorii devin tot mai familiarizați cu comerțul online în piețele cheie (România, Ungaria și Bulgaria), iar potențialul de creștere al brandului rămâne ridicat, chiar dacă sectorul online este foarte competitiv și în continuă schimbare”, arată Brand Finance.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole