G4Media.ro

UPDATE: Primarul din Comarnic revine asupra intenției de a taxa mașinile înmatriculate…

sursa foto: Ziarul Incomod

UPDATE: Primarul din Comarnic revine asupra intenției de a taxa mașinile înmatriculate în București și Ilfov și spune că DN1 nu ține de primărie, ci de CNAIR

UPDATE: Primarul Sorin Popa a revenit într-o declarație pentru Ziarul Incomod și a spus că declarat că într-o discuție cu o reprezentantă mass-media a fost înțeles greșit când a spus că și-ar dori o astfel de taxă pentru a aduce bani la bugetul local, și că nu a spus că o va implementa. Edilul a explicat pentru ziarul Incomod că deși și-ar dori, nu poate institui o astfel de taxă având în vedere faptul că nu poate pune taxă asupra unui bun care nu este în administrarea primăriei, DN 1 fiind administrat de CNAIR.

Articolul inițial: Sorin Popa, primarul orașului Comarnic, vrea să taxeze autoturismele înmatriculate în București și Ilfov care traversează orașul, anunță Ziarul Incomod. El propune astfel o replică pentru vinieta anunțată de primarul Bucureștiului, Gabriela Firea, care vrea taxarea mașinilor din afara Capitalei.

”Pe noi ne poluează la fel de mult ca și în București, pentru că stau mașinile cu orele pe raza orașului Comarnic. Vom face și noi o hotărâre de consiliu, că este ușor de făcut, prin care să impunem viniete pentru cei din București și Ilfov. Așa aducem și noi niște bani la buget”, a declarat pentru Ziarul Incomod Sorin Popa, primarul orașului Comarnic.

Primarul susține că localitatea pe care o conduce este cea mai afectată de pe Valea Prahovei în ce privește traficul de mașini din weekend. Totodată, acesta precizează că, din cauza blocajelor în circulație, locuitorii de aici au ajuns să respire doar gaze de eșapament.

Sorin Popa, primarul orașului Comarnic, susține că va urma și el exemplul primarului Capitalei, unde primarul Gabriela Firea a anunțat o taxă pentru mașinile înmatriculate în afara Bucureștiului sau Ilfovului.

Foto: Ziarul Incomod

Citește tot articolul pe Ziarul Incomod

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

24 comentarii

  1. >efecte
    >e unul singur
    Bine, ar fi amuzant chiar să fie cât mai multe reacții de genul.

    • … efectul va fi ca până la urmă vor realiza ca e mai rapid sa impună sa se faca ITP-ul pe bune la mașini – cu un aparat care chiar masoara noxele. Care masina nu trece – asta e – la casat cu ea.
      Nu îmi dau seama cu ce isi ocupa timpul cei de la RAR.

  2. Pai ar fi logic, nu? Restul tarii sa plateasca taxe de intrare in Bucuresti insa si bucurestenii sa plateasca taxe de intrat in fiecare judet. Stiu ca e aberant dar, teoretic, daca la bucuresti se poate se poate si in alta parte.

    • Cu o singura observatie ; ce facem cu prevederile din Constitutie privind libera circulatie a persoanelor.In plus nu am gasit un studiu de impact in care sa se spuna clar: numar de masini pe categorii de poluare ,nr de masini din Buc.si If.,cate masini din provincie polueaza zilnic sau lunar sau anual si pe care sa se bazeze aceasta propunere.

  3. dementa coleciva

    • Nu chiar. E doar o gluma: i-a pus oglinda, in față, lu’ Firea, ca sa se vada in toata splendoarea. Argumentele sunt fix aceleasi, deci Firea ar trebui sa aplaude initiativa de la Comarnic. 😆

      Auxiliar: de la ce partid e primarul din Comarnic?

  4. Trebuie modificata costitutia privind libera circulatie.Vorba cantecului cu podarul imi cere un slot.Prostii aveau ideea linga ei dar erau beti cand se ajungea la melodia asta

  5. Aici se intrece lumea in „demente”fara a rezolva mare lucru !

  6. Cine tine evidența banilor și la ce se folosesc?

  7. Mi se pare foarte logic si corect!
    Bravo!!!

    • Lili, ești proastă, taci dracu’!

    • Ea a exprimat o parere … tu ai raspuns cu o jignire. Cine e prostul?

  8. Personal cred ca ar fi oportuna o discutie legata de introducerea de vize pentru cei din Bucuresti si Ilfov la intrarea in Transilvania, cel putin.

    • Corect tata,ne-am saturat de maimutele astea.
      Intri in Brasov platesti.
      dar eu ce fac? Am o masina cu numar de Bucuresti.
      Tampenie totala.
      Fa soro centura Bucurestiului,baga prize ptr masinile electrice.
      Cu doi mici si cinci becuri atarnate prin pomi de sarbatori nu se dezvolta un oras.

  9. Pe E85 in mica localitate Adjud-Vrancea, numita nu stiu de ce municipiu, non stop este un trafic infernal.Pe stinga si dreapta sunt blocuri de locuinte. Daca fac comparatie cu Bucuresti, acolo inca este bine fata de ce este aici. In plus orasul este lipsit de posibiltati (PSD) si ar fi o suma frumoasa daca s-ar construi niste porti mari la intrare si iesire si fiecare masina si TIR sa plateasca o taxa. Suma ar trebui sa ramina la local pentru dezvoltare locala.

  10. Dupa ce toate localitatile vor fi prevazute cu centuri ocolitoare, este ok. Luatiatunci si 50 de lei pe roata.
    Asa, primarul din Comarnic, (si alti cu idei ca ale lui) n-are decat sa-si traga orasul mai la o parte, din drumul masinilor.

  11. Sunt bucurestean si imi doresc din toata inima sa se implementeze taxa doamnei Primar Gabriela Firea. Suntem pur si simplu sufocati de tot felul de cazane autointitulate masini, cu numere bulgaresti si unele abandonate pur si simplu care limiteaza si asa limitate locurile de parcare. La mine la bloc, 10% dintre masini au alte numere decat de bucuresti.Unele nu sunt mutate cu saptamanile, avand in vedere ca sunt detinute de chiriasi ai blocului care circula cu mijloacele de transport in comun.Asadar sa se rezolve macar o parte din problema!

    • Ce te faci cu aia care sunt bucureșteni get beget și au masina cumpărată în alt județ? și pe aia ii taxei? sau pe ceilalți care sunt din Ploiești sau Pitești și fac naveta pentru ca lucrează în cacatul ăla de oraș?

    • Hmm… ce te face să crezi că taxa aia o să ajute cu ceva ?
      O să ia niște bani de la unii, o să-i arunce pe un festival.
      O să respiri în continuare gaze de eșapament, dar o să te simți mai bine știind că i-a jumulit madam F. pe nemernici.
      Cât despre cazanele alea abandonate, decât să plătească, proprietarii o să le lase acolo cu lunile.
      Da’ tu aplaudă colea taxa.

  12. Primarul a revenit si a zis ca a fost inteles gresit….
    Mai trebuie acum pacientul de la Săpoca sa spuna ca a fost inteles gresit, ca noi de fapt nu intelegem.

  13. La Brasov punem sigur taxa de intrare. In plus
    – taxa pe elicopter, psd.istii circula cu elicoptere
    – taxa de salubrizare, fiecare cu gunoiul lui

  14. Daca ar fi spus ca banii colectati se vor duce doar in lucrari de infrastructura rutiera si amenajare spatii verzi ar fi fost cat de cat bine, dar banii dispar in bugetul primariei si de acolo stim bine ca se topesc in companiile primariei, care nu executa nimic si in festivaluri campenesti, unde „artisti” locali sunt platiti precum vedetele Internationale. Metroul Drumul Taberei e in stand by. Nu cred ca linia 41 va fi redeschisa saptamana viitoare.

  15. Taxa propusa de Firea se vrea o taxa de mediu, nu e o taxa de acces pe bulevardele din Bucuresti. CNAIR poate administra orice drum, daca Firea pune o taxa de mediu la intrarea in Bucuresti, orice primar va fi liber sa puna o taxa de mediu la intrarea in localitate, astfel vom avea in final, o taxa nationala.

  16. Da’ puneți ma taxe și în alte orase. Și asa ăștia din București ajung rar prin alte părți din tara. În schimb toți țăranii s-au mutat la București. E greu la capitala. Și toți ăștia cu libera circulație…. Bai nene. Nu te oprește nimeni sa intri în București dar fără cazan. Lași cazanul la întrare pe câmp și vii pe jos pana unde vrei. Mașina e un lux nu o necesitate. Cine vrea masina și sa umble cu ea într-un oraș atât de aglomerat trebuie sa plătească. Restul, cu setebeul sau perpedes. Și asa e atât de gol orașul când pleacă „bucureștenii” acasă de sărbători….si ce bine e.