Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Circulaţia pe podul peste Dunăre de la Brăila va fi deschisă până la sfârşitul anului viitor, însă cu o singură conexiune, urmând ca întregul proiect care cuprinde şi cele două drumuri de legătură să fie încheiat la jumătatea anului 2023, conform angajamentelor constructorului, a anunţat, astăzi, pe şantierul de la Brăila, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.
Vicepremierul Dan Barna şi ministrul Drulă au verificat şantierul Podului peste Dunăre în contextul aniversării unui secol de la stabilirea relaţiilor diplomatice între România şi Japonia, în cadrul asocierii care lucrează la pod fiind şi un constructor nipon responsabil cu întinderea cablurilor principale, una dintre cele mai dificile etape ale proiectului de 433 de milioane de euro.
Cătălin Drulă a subliniat că „Golden Gate de România” a fost prima prioritate de la preluarea mandatului, investiţia fiind la un pas să ajungă „muzeu”, exproprierile pentru drumurile de legătură (fără de care podul nu putea fi folosit) fiind aproape blocate. „Când am preluat mandatul, în decembrie a fost prima prioritate pentru ca Podul să nu ajungă muzeu. Avem acum această promisiune fermă că la sfârşitul anului viitor Podul va fi gata, inclusiv pentru traficul greu încă din prima zi urmând ca după şase luni să fie deschisă şi cealaltă ramură dar podul va putea fi folosit din prima zi”. În cadrul proiectului, sunt prevăzute două şosele de legătură cu profil de drum expres : primul cu o lungime de 19 km. între Brăila şi Jijila (malul tulcean) iar al doilea, de 4 kilometri Smârdan – Măcin. Podul se va deschide la final de 2022, împreună cu 10 km din drumurile de legătură, pe relația Brăila-DN22 (Smârdan-Măcin)”, a explicat pe pagina sa de Facebook, ministrul Drulă.
Citește integral pe economedia.ro
„Competentul” Bode a dormit un an la ministerul Transporturilor si n-a facut NIMIC pentru a face si drumurile de acces la pod. De aia l-au pus penelistii ministru la Interne, de „competent” ce este.
Daca nu venea Drula, acum abia incepeau studiile de fezabilitate! 😛
Subscriu!
Drula lasa gargara grobiana,multumeste-i lu’ Tudose ca a demarar proiectul.
Degeaba a demarat ceva daca nu a avut grija mereu sa verifice ca lucrarile sunt la zi. Asa ca e exact zero demararea aia. Mai pui botul mult la ce zice psd???
Marele Drula s-a fasait, in 2024 sunt alegeri , atunci termina podul.
poate asa apucam si noi pesedeul un procent mai mare!
… dacă nu cumva revin banditii bolșevici și continua jaful de 32 de ani întrerupt vremelnic .
Asta nu e podul inceput pe vremea lui Tudose?
E podul început de Petre Roman.
Domnul drula vizeaza,ei lucreaza un singur schimb,si lipsa de personal isi spune cuvintul pentru ca romanii la o asemenea investitie sint platiti foarte prost,m ai mult cistiga constructorii din bucurestii
Mai pune un „r”.
Podul era în plan de pe vremea comuniștilor (de pe lumea cealaltă !:))
Dacă nu s-a construit 31 ani un pod , cine este patronul bacului folosit atâția ani ?!?!?
Succes !!
Lucrarile continua conform graficului de proiect! Ce mare brânza?
sa răspundă pentru ca toaca banii de la contribuabili pe salariile CA-ului de incompetenți de la Metrorex care nu au pierdut procese si nu au făcut nimic pana acum, la CFR, pe angajările ilegale in funcții de management si alte mizerii.
Drula – Un PR0ST fără etica, fără simt al corectitudinii si fără standarde profesionale si personale!