G4Media.ro

Dragoş Anastasiu: Lupta pentru atragerea străinilor pe litoral e pierdută / România…

sursa foto: Pexels.com

Dragoş Anastasiu: Lupta pentru atragerea străinilor pe litoral e pierdută / România este „top” în ce priveşte cluburile, la Mamaia cluburile sunt „peste Ibiza”

Omul de afaceri Dragoş Anastasiu afirmă că paradigma ”scump şi prost” raportată la turismul românesc nu este „corectă în integralitate”, el admiţând că litoralul românesc este scump în anumite perioade, transmite News.ro.

El a spus că „dacă e cerere şi se plătesc preţurile respective, astea sunt preţurile corecte”. El mai spune că, în ceea ce priveşte litoralul românesc şi atragerea turiştilor străini, lupta e pierdută, cel puţin deocamdată”.

„Turismul românesc are… trăim într-o paradigmă de scump şi prost, ceea ce nu este corect în integralitate. Sigur că avem zone şi aşa. Mamaia şi litoralul mi se par că sunt scumpe câteodată. La weekend, în august, dar aşa e cererea. Dacă vrem Mamaia în aprilie sau în mai, e foarte ieftin, e mult mai ieftin decât în Bulgaria. Ideea este că toată lumea se uită la weekend şi în august. (…) Chestia cu preţurile, dacă e cerere şi se plătesc preţurile respective, astea sunt preţurile corecte. Ne place nu ne place, nu suntem obligaţi să facem. Toată lumea la weekend, în august să se ducă la mare, la fel cum e Revelionul în Poiana Braşov sau la Sinaia sau Predeal. Dar astea sunt nişte ştampile puse şi care nu sunt corecte pentru toate anotimpurile şi pentru toate staţiunile. Trebuie să luptăm cu ele, în sensul să dovedim că avem şi altceva, şi avem altceva”, a declarat Dragoş Anastasiu duminică, la Prima Tv.

El a dat ca exemple zonele sălbatice, izolate, precum Delta Dunării, dar şi Transilvania, Bucovina, Maramureş, Banatul Montan, Ţara Făgăraşului sau Ţara Loviştei.

Anastasiu a mărturisit că a discutat cu oameni din domeniul turismului, iar România este „top” în ceea ce priveşte cluburile, el spunând că unul dintre aceştia i-a spus că la Mamaia cluburile sunt „peste Ibiza”.

Referitor la turismul de tip „sun and beach”, de litoral, România se „luptă cu morile de vânt”; iar „lupta e pierdută, cel puţin deocamdată” în ceea ce priveşte atragerea turiştilor străini.

El spune că branduri precum Dracula, Untold, trebuie folosite, în paralel cu definirea unei viziuni şi a unei strategii pentru turismul românesc. (sursa Foto: Pexels.com)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Dragos nu a mai fost de mult la ibiza:))))

    „Cluburile” din mamaia sunt manelizate. Femei cu sarmale in cap si tocuri de 13cm pe plaja, barbati cu camasa transpirata….la 40 grade…..vise umede

  2. Anul acesta litoralul românesc e mai ieftin decât cel bulgăresc sau grecesc. Problema sunt delfinii și extinderea plajelor.
    Calitatea plajelor extinse alungă turiștii. La fel și cadavrele de delfini.

    • Tu si Anastasiu „furati curent”, castigati bani din jumulirea fraierilor care calca pe litoralul romanesc.
      Mizeria aia scumpa nu este turism, e intalnirea intre hotul hotelier cu prostul cocalar, unul praduieste in 3 luni cat pentru un an, celalat „varsa” acolo ce-a furat.

  3. Suntem numarul unu la manele si cocleli.

    • Tocmai ce am venit DIN Mamaia. Exagerat de scumpa stațiunea. 40 de lei parcarea pe zi, 50 de lei borș de peste cu peste prăjit, 23 de lei ciorba de burta, 9 lei doua linguri de varza, 7 lei berea la pahar și la 0,33. 15 lei frapeul. Și asta la întrare în Mamaia. Am fost spre Mamaia Nord după Hotel REX plaja lungă de la faleza aproape 2 km pana la apa… Plaja cu buruieni și scoici. De șezlong nu mai zic….. Pai mai bine merg în Eforie Nord s au Jupiter all inclusiv si ies mai câștigat. În Grecia mai ieftin ca la noi

  4. Sa se duca el la gârlă daca e pretul corect.