Home » atributii » Director Ford România, despre lipsa autostrăzilor: „Dacă trebuie să livrăm mașini la Iași sau Botoșani este cea mai nesigură rută ca predictibilitate”. Lipsa infrastructurii de transport afectează întreaga industrie auto/ Cât mai așteaptă Dacia și Ford unirea provinciilor prin autostrăzi și căi ferate moderne

Director Ford România, despre lipsa autostrăzilor: „Dacă trebuie să livrăm mașini la Iași sau Botoșani este cea mai nesigură rută ca predictibilitate”. Lipsa infrastructurii de transport afectează întreaga industrie auto/ Cât mai așteaptă Dacia și Ford unirea provinciilor prin autostrăzi și căi ferate moderne

Director Ford România, despre lipsa autostrăzilor: "Dacă trebuie să livrăm mașini la Iași sau Botoșani este cea mai nesigură rută ca predictibilitate". Lipsa infrastructurii de transport afectează întreaga industrie auto/ Cât mai așteaptă Dacia și Ford unirea provinciilor prin autostrăzi și căi ferate moderne
Sursa CNAIR
Ascultă articolul

Lipsa unei infrastructuri moderne afectează întrega industrie auto din România, iar rutele de transport spre Moldova sunt cele mai nesigure din punct de vedere al predictibilității livrărilor către clienți, spune Roxana Capătă, Managing Director Ford România. Infrastructura (lipsa unei rețele de autostrăzi și căi ferate) pune presiune pe întreaga economie și nu afectează doar fabricile auto Dacia-Renault și Ford a spus, joi, la București, reprezentanta producătorului auto în cadrul unei discuții despre industria automotive din România.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

,,Infrastructura pune o presiune pe întreaga economie. Nu este vorba doar despre fabrica de la Craiova sau de la Pitești sau de ceea ce se întâmplă în industria auto. În ultimii 2-3 ani vedem o deteriorare a timpilor de transport. Nu vorbesc doar despre ruta Craiova-Constanța, ci despre toate compound-urile naționale care afectează brandurile auto. Din 2020 a început o deteriorare a timpilor de transport și continuă din cauza mai multor factori. Majoritatea transportatorilor și-au pierdut flota și capacitățile de transport în timpul pandemiei și acum este o perioadă de reconstrucție. Doi, partea de infrastructură, autostrăzile…afectează toate colțurile georgrafice ale României. Dacă trebuie să transportăm mașini către clienții noștri din Botoșani sau Iași este cea mai nesigură rută ca predictibilitate și timp pe partea de est a României. Toată infrastructura națională afectează de la micro la macro tot fluxul operațional al industriei auto de la distribuția de piese auto, transportul mașinilor etc. ” a explicat Roxana Capătă. Pentru perioada 2022-2024, FORD Otosan a anunțat investiții de 490 de milioane Euro, după cum Economedia a relatat aici.

În urmă cu câteva zile, Economedia a arătat, într-o analiză legătura directă între infrastructura modernă de transport și creșterea economică. Astfel, PIB-ul pe cap de locuitor este cu 25% mai mare în județele care au cel puțin un tronson de autostradă față de județele fără autostradă, iar Infrastructura joacă un rol esențial în atragerea investițiilor străine.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole