G4Media.ro

Direcția de Drumuri Braşov va semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Variantei…

sursa foto: Facebook/ Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta

Direcția de Drumuri Braşov va semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara/ Valoarea contractului, peste 257 de milioane de lei, fără TVA

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov (DRDP) Braşov anunţă, miercuri, că va semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara cu asocierea declarată câştigătoare, atât în luna aprilie, cât şi după reevaluarea ofertei. Valoarea contractului, depăşeşte 257 de milioane de lei, fără TVA.

”În câteva zile, DRDP Braşov va semna contractul pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara. În urma reevaluării ofertelor depuse pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire Sighişoara şi expirarea termenului legal pentru depunerea contestaţiilor (perioadă în care nu a fost depusă nicio contestaţie), ofertantul declarat câştigător este ASOCIEREA S.C. CLEAN PREST ACTIV S.R.L – S.C. T DANCOR ROMCONSTRUCT S.R.L. – ILCI INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. – S.C. PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L, acelaşi care fusese declarat câştigător şi în luna aprilie a acestui an”, anunţă, miercuri, DRDP Braşov.

Sursa citată a precizat că valoarea contractului este 257.772.291,56 lei fără TVA, iar durata de execuţie este de 38 luni (14 luni pentru proiectare şi 24 luni pentru execuţie).

Varianta de ocolire Sighişoara are o lungime de 13,057 km şi va avea câte o bandă pe sens.

Traseul ocolitoarei se desprinde din DN13 la km 108+600 (kilometraj pe DN 13) în partea de est a municipiului, în apropierea localităţii Albeşti, după care se îndreaptă către nord-est revenind în DN 13 la km 123+120 (kilometraj pe DN 13) în apropierea localităţii Hetiur.

Structurile mai importante de pe traseu sunt:

– la km 0+423 (în zona Albeşti) este prevăzut un pasaj de 74,12 m pentru traversarea căii ferate şi a drumului naţional DN13;

– la km 1+870 traversarea râului Târnava Mare şi a pârâului Satului se va face printr-un pod de 134,20 m;

– la km 12+760 (în zona Hetiur) înainte de intersecţia cu DN13, Varianta de ocolitoare Sighişoara traversează o vale adâncă fără curs de apa, pentru traversarea acesteia fiind prevăzut un viaduct cu 6 deschideri, lung de 150 m.

sursa: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. De vis…După 30 de ani de poluare și aglomerație prin orașul istoric de abia se face proiectul centurii…”CU O BANDĂ PE SENS”.
    Cine a mai văzut în 2022 sa concepi o centura ocolitoare cu o singura bandă pe sens, invitație la depășire după ce stai cu kilometri după un tir obosit.

  2. VA FACE, VA DREGE, VA…, VA…

  3. Târgu Mureș, Reghin, Ludus, Târnăveni, Sighișoara etc. etc. Nici măcar o localitate din județul Mureș nu are centură. Se face mereu tam-tam pe armonia dintre romani si unguri și nu se lansează nici cel mai mic proiect în nici un domeniu.

  4. Centura Sighisoara este bineinteles foarte utila. Dar asa cum a fost proiectata e o mare foarte prostie (sens giratoriu in deal la Soromiclea).

  5. Dar Conarnic Brașov când s au mai binezi se nai face vreodată. La Brașov nu se face nici strai sa putem ieși mai ușor și nici AEROPRT DE CE,?