Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
”Atunci când te gândești să lași un copil repetent, trebuie să ai în vedere mai multe aspecte decât cel privitor la atingerea standardelor curriculare de performanță”, scrie învățătoarea Diana Teleagă. Într-un comentariu emoționant publicat pe pagina de Facebook Edupedu.ro, aceasta a povestit despre cum a reușit să îl integreze în clasă pe un elev rămas repetent de două ori, despre cum colegii acelui copil nu au renunțat la el.
Iată povestea integrală:
”Am fost tentată de-a lungul timpului să las repetenți. N-am lăsat niciodată în 23 de ani, pentru că nu am văzut rezolvarea problemelor lor în a-i lăsa repetenți.
invatatoarea a actionat spre binele copilului in ceea ce priveste protectia sociala. a amanat inevitabilul cativa ani. eficienta pe plan educational a tins spre zero. de multe ori sistemul de invatamant si cel medical sunt mai degraba institutii de protectie sociala, ceea ce se reflecta in ”performantele” realizate.
AMmcitit articolul, respect pentru doamna invatatoare! una este repetentia la liceu, sau la facultate, ala in primii 4 sau 8 ani de scoala! In acesti primi ani, se pun cele mai importante baze de integrare in societate a unui copil, nu trebuie ratati sub nici o forma.
Stiu un copil cu o poveste care probabil ca bate filmul, care la 17 ani nu poate sa faca o aritmetica simpla, etc, ti se rupe sufletul…