Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Drumul Expres Oradea – Arad a făcut astăzi un pas foarte important în calendarul implementării, prin semnarea contractului pentru proiectare la Oradea. Este cel mai important proiect de infrastructură de transport pe care autorităţile locale l-au preluat de la Bucureşti şi care, prin descentralizare, a beneficiat de un calendar accelerat: mai puţin de şase luni de la lansarea licitaţiei până la semnarea contractului. Evaluarea ofertelor s-a făcut rapid, iar după desemnarea câştigătorului nu s-au depus contestaţii, ceea ce la CNAIR se întâmplă foarte rar.
Contractul pentru realizarea documentaţiei tehnice (Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic) a fost câştigat luna trecută de Consintrans pentru 40 de milioane lei şi are o durată de 20 de luni, din care primele 10 luni sunt pentru reactualizarea studiului de fezabilitate. Ilie Bolojan, Preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, a spune că obiectivul este finalizarea proiectării înainte de termen şi începerea lucrărilor până la sfârşitul perioadei de finanţare care se încheie în decembrie 2023.
„Scopul nostu este ca toată documentația să se termine mai repede decât termenele stabilite prin contract, în așa fel încât să putem începe și lucrările până la finalizarea perioadei de finanțare care se încheie la sfârșitul anului 2023. Într-o primă parte a acestor lucrări de proiectare, vom stabili toate problemele care țin de trasee, pentru a putea să definitivăm traseul, ținând cont de planurile de urbanism ale localităților care sunt traversate de drumul expres, de rețelele furnizorilor de utilități, Transelectrica, Transgaz, rețele de apă și canalizare, de proiectele de dezvoltare pe care le au fiecare dintre primării în zonele respective, de lucrări hidrotehnice”, precizează Consiliul Judeţean Bihor.
Citește integral pe economedia.ro
Intre timp la Cluj, orasul de 5 stele, daca vrei sa iesi spre Oradea stai o ora la sensul giratoriu catre Baisoara. Ca deh, Consiliu Judetean nu are bani pt o roaba de asfalt sa largeasca sensul la doua benzi. Sau nu are chef. Una din astea. Bravo Bihor!
Hehehe!
Nenea Tuse, pardon preșul de la CJ, e de altă natură….
Că la EL sunt banii pentru așa ceva, nu la Boc.
Dar ambii sunt… cei mai iubiți dintre Clujeni!
Inclusiv cu centura Florești!!
Las că mere RATA până la rașca…
🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
O fi bine , o fi rau ?! Ramane de vazut . Sper sa fie de bine ca momentan „succesul rasunator „ e ca s-a licitat in liniste proiectarea si SF ul ..
In UE sunt strategii transnationale si coridoare paneuropene, carora li se subordoneaza inclusiv multe drumurile nationale. Dar vedem ca e loc si pentru sefii de scara sa se joace pe parcelele lor, independent de restul omenirii, sa construiasca potecute judetene etc.
dute iati medicamentele
acest drum este cel pe care americani vor sal finanteze ca face parte din coridorul de la gdansk la constanta