Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media deschizând accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI, potrivit unui comunicat de presă.
Compania transmite că inițiativa le permite tuturor comercianților offline, indiferent de dimensiune și industria în care activează, să devină jucători pe piața media și să își diversifice veniturile.
Pe baza datelor de cunoaștere a clienților, comercianții din rețeaua Datecs le pot monetiza oferind acces la acestea, în mod anonimizat, brandurilor care își doresc să deruleze campanii de media mai eficiente, cu ajutorul Retail Media.
Citește integral pe economedia.ro