Home » Romania Digitala » Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media, prin care magazinele de proximitate, restaurante, hoteluri și IMM-uri pot avea acces la noi tehnologii 

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media, prin care magazinele de proximitate, restaurante, hoteluri și IMM-uri pot avea acces la noi tehnologii 

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media, prin care magazinele de proximitate, restaurante, hoteluri și IMM-uri pot avea acces la noi tehnologii 
Sursa foto: Radek Homola / Unsplash
Ascultă articolul

Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media deschizând accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Compania transmite că inițiativa le permite tuturor comercianților offline, indiferent de dimensiune și industria în care activează, să devină jucători pe piața media și să își diversifice veniturile.

Pe baza datelor de cunoaștere a clienților, comercianții din rețeaua Datecs le pot monetiza oferind acces la acestea, în mod anonimizat, brandurilor care își doresc să deruleze campanii de media mai eficiente, cu ajutorul Retail Media.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole