Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Procesele de digitalizare în mediul antreprenorial nu implică mereu investiții de 5 cifre, ci opțiuni simple, accesibile, cu rezultate imediate, mai ales în ceea ce privește experiența clienților, spune Daniela Hariuc, Senior Customer Experience Manager în cadrul Vodafone. Vodafone Business lansează propriul bootcamp prin care își propune să ducă afacerile antreprenorilor români la nivelul următor, notând importanța digitalizării în consolidarea unui business plan și a abordării experienței clienților.
Digitalizarea este acceleratorul afacerii tale, te ajută să crești și rămâi competitiv. În primul rând, ești prezent acolo unde sunt clienții: 9 din 10 români folosesc internetul, 7 din 10 sunt conectați la o rețea de social media, timpul mediu petrecut pe internet depășește 7 ore/zi. Când vine vorba de cumpărături (indiferent că sunt online sau offline), peste 60% dintre utilizatorii de internet caută online informații despre branduri sau produse, înainte de a le cumpăra.
Totodată, digitalizarea îți permite să oferi experiențe mai bune clienților, să-ți creezi și să-ți consolidezi relații cu ei pe termen lung și să identifici din timp tendințe și oportunități.
Citește integral pe economedia.ro