Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Dacia a lansat joi o campanie de imagine prin care și-a anunțat noua identitate vizuală ce vine cu un nou logo, o nouă emblemă și o culoare specifică.
Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar noul logo exprimă „simplitate și robustețe”, afirmă compania. Dacia are și o nouă culoare de brand, respectiv un verde kaki, despre care compania spune că este „o nuanță ce evocă apropierea de natură”.
Denis Le Vot, Director General, descrie Dacia drept „marca ce redefinește permanent esențialul în industria auto și care face ca «accesibil» să rimeze cu «atrăgător»”.
Citește integral pe economedia.ro
;))))) adevărat!
;))))) adevărat!
;))))) adevărat!
Dupa ce ca arata oribil, D-ul e prea departe de restul scrisului. Degeaba contractezi o agentie daca maimuta care ia deciziile nu stie nici cum o cheama. Corporatistii astia sunt cei mai mari idioti.
E la fel de departe, cum este și C-ul, de după A. Cred a ar trebui sa folosești ochelarii de Duminică, cu ăștia,…..
@GeigerC – Bai, tu chiar esti hater, din ala adevarat. Mai iesi din bula aia de ev mediu.
Mătasea Broaștei in Maroc, pe căldura de foc?!
Când vom vedea pe Dacia, un roșu aprins nemetalizat, ex. roșu VW sau Honda sau Toyota. Roșu metalizat folosit pe Duster sau noul Sandero Stepway, este mai mult spre vișiniu cu nuanțe de cărămiziu.
De ce nu se mai folosesc culori vii, naturale?
@Claudiu – Degustibus. N-as alege o masina rosu aprins in veci…
Videoclipul e vizionar, logo-ul e inspirațional, dar mucegaiul din background e ne-senzațional.
Ar fi fost mai mișto un verde viu pe frecventele bioenergetice ale naturii si cu sclipiri de fotoni personalizati pe tunelurile dacice / carpatice cu portaluri intergalactice.
ar trebui schimbat investitorul care face masini ptr o populatie care doar vor 4 roti. la noi francezii nu au facut ca nemtii la skoda. popor amarit si rupt in …
Ce ne mai pricepem noi la toate … stim noi mai bine decat aia care au studii in domeniu si inteleg cromatica diferit.
Cate un Gigi Contra o sa fie mereu .. indiferent de ce culoare foloseste dacia.
Mie imi place. :-))
Nu inteleg scopul acestei investitii din partea lui Renault: bani aruncati in mass media, campanii, designer-i, alte matrite pt productia de logo etc.
Nu era mai util ca toti acesti bani sa ii bage in cresterea sigurantei masinilor produse sub numele Dacia? De la generatie la generatie mai pierd o stea la testele NCAP, cred ca sunt cam pe ultimele locuri acum cu cele 3 stele obtinute de noile modele lansate de curand.
Inteleg ideea de masina low cost, fara optiuni, pentru cine nu isi permite „luxul” de a avea o masina confortabila si usor de condus. Dar nu inteleg de ce aceasta categorie de clienti nu are dreptul la o masina SIGURA! Siguranta nu ar trebui sa fie platita cu bani grei, ar trebui sa fie ceva standard, obligatoriu pentru toate marcile de masini.
Oricum si daca ramaneau cu sigla Dacia de pe dinainte de ’90, tot la fel de multe masini vindeau ca acum, segmentul lor de clienti nu e influentat de aceste schimbari cosmetice.
Arată foarte bine! O idee inspirată.