Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Dacia a aplicat noua sa identitate vizuală întregii sale game concomitent în trei fabrici diferite: mai exact în fabrica de la Pitești, în România, și în cele de la Casablanca și Tanger, în Maroc, scrie ANSA, potrivit Agenției de presă Rador.
Schimbarea, din punctul de vedere al imaginii, reprezintă primul pas al mărcii în contextul Renaulution.
În fabricile menționate mai sus, vehiculele ies de pe liniile de producție într-un ritm de un autoturism la fiecare 50 de secunde, rezultatul fiind că începând din dimineața zilei de 24 octombrie 2022, peste 3.100 de mașini sunt afectate zilnic de schimbarea identității vizuale.
Citește integral pe economedia.ro