G4Media.ro

Cum proiectează Volkswagen mașinile electrice pentru un viitor sustenabil. Modelul ID. 3,…

Cum proiectează Volkswagen mașinile electrice pentru un viitor sustenabil. Modelul ID. 3, o premieră mondială (P)

Să ajuți planeta fără să renunți la confortul tău este posibil dacă faci alegerile potrivite. Auzim tot mai des vorbindu-se despre sustenabilitate: alimentație sustenabilă, produse de îngrijire a pielii, accesorii, mijloace de transport sustenabile. TOTUL trebuie să fie sustenabil. Marile companii, de la industria auto până la cea alimentară sau cosmetică, își iau angajamente în direcția sustenabilității. Dar, până la urmă, ce este ea, sustenabilitatea?

Ce înseamnă sustenabil

Conform definiției, sustenabilitatea este capacitatea omului de a susține o viață de calitate pe termen lung, fără a epuiza resursele naturale de care dispune planeta. Pentru că, ne place sau nu, acestea sunt limitate, iar noi avem datoria să ne asigurăm că și generațiile viitoare vor beneficia ele.

Impactul nostru asupra mediului

Tot ce facem, ceea ce mâncăm, modul cum gătim, bem sau ne spălăm are impact asupra mediului. Emisiile de CO2, risipirea resurselor (de exemplu, consumul excesiv de apă de la robinet sau de produse de origine animală), deșeurile și multe alte lucruri de care nici nu suntem în totalitate conștienți afectează iremediabil planeta.

De la mic la mare, scriem împreună povestea sustenabilității

Întotdeauna ne este mai simplu să ne descotorosim de vină și să-i responsabilizăm pe alții pentru lucrurile care merg prost. În special pe cei care au putere de decizie, afaceri de amploare și un impact puternic asupra mediului. Dar e o atitudine păguboasă, pentru că, în realitate, schimbarea vine de la fiecare dintre noi. Nu doar marile companii, ci și fiecare om ar trebui să țintească un stil de viață sustenabil. Atitudinea consumatorilor și alegerile lor fac diferența și, oricât ne-am amăgi, nu sunt deloc nesemnificative. Așadar, să reciclăm ambalaje, să economisim apă, să evităm plasticul, să colectăm separat deșeurile, să reducem emisiile de carbon achiziționând autoturisme hibride sau electrice, și, nu în ultimul rând, să cumpărăm de la companii care depun eforturi să protejeze mediul înconjurător, toate acestea sunt mici pași benefici pentru mediu!

În mișcare fără poluare

Volkswagen este dedicat unui efort susținut și continuu pentru sustenabilitate în materie de business și dezvoltare. Cu o viziune care înglobează inovația, inteligența artificială și sustenabilitatea, brandul auto a investit în electromobilitate încă din 2015, dând astfel startul unei noi ere, cu implicații pozitive pentru întreaga societate.

Rescrierea istoriei mobilității

Volkswagen a rescris istoria mobilității printr-o serie de inițiative sustenabile, realizate în premieră în România de un brand auto! De la prima stație de încărcare rapidă din România, deschisă în 2015, de la cea mai mare rețea privată stații de încărcare deținută de un importator din țară, cu investiții de peste 1 milion de euro, și până la o gamă variată de modele electrice, Volkswagen continuă să facă pași definitorii către sustenabilitate sub deviza „Way to zero“, iar acum lansează cel mai ambițios program de decarbonizare și protecție climatică din industrie, cu obiectivul de a atinge zero emisii CO2 până în anul 2035.

Prin lansarea ID. 3, Volkswagen a marcat o premieră mondială, fiind prima mașină proiectată de la zero, pe o nouă platformă, cu scopul de a funcționa exclusiv pe baterii. Alături de ID. 4, primul SUV 100% electric din serie, desemnat mașina anului 2021 la nivel internațional, prezintă un ciclu de producție neutru la emisiile de carbon. Portofoliul actual al Porsche România cuprinde 10 modele electrice și 26 hibrid, iar începutul acestui an a venit cu cifre cu care ne mândrim: peste 30% din mașinile electrice înmatriculate în primele 6 luni sunt modele ale mărcii Volkswagen.

O premieră electrică

„Schimbările în stilul de viață urban și trendurile actuale ne-au condus către dezvoltarea unui produs inovator pentru piața din România, abonamentul auto. Flexibilitatea și mobilitatea sunt coordonatele ce definesc acest produs centrat pe experiența de utilizare a mașinii ca alternativă la achiziție. Soluțiile dezvoltate de Porsche Finance Group oferă o paletă completă de opțiuni, de la finanțarea clasică și promoțiile curente ce încurajează mobilitatea electrică, până la produse destinate utilizării mașinii pentru intervale personalizate, în funcție de nevoile și preferințele fiecăruia”, a declarat David Gedlička, CEO al Porsche Finance Group România.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează