Home » Economie » Cum explică Ministerul Transporturilor renunțarea la procentul minim de promovabilitate pentru şcolile de şoferi. Noua Strategie de Siguranţă Rutieră 2021-2030, în lucru

Cum explică Ministerul Transporturilor renunțarea la procentul minim de promovabilitate pentru şcolile de şoferi. Noua Strategie de Siguranţă Rutieră 2021-2030, în lucru

Cum explică Ministerul Transporturilor renunțarea la procentul minim de promovabilitate pentru şcolile de şoferi. Noua Strategie de Siguranţă Rutieră 2021-2030, în lucru
Sursa foto: © Teodororoianu – Dreamstime.com
Ascultă articolul

Ministerul Transporturilor renunță la un procent obligatoriu de promovabilitate în primii doi ani pentru școlile de șoferi deoarece un procent egal la nivel național ar fi discriminatoriu, arată un răspuns al instituției transmis Economedia. În schimb, ministerul anunță că va cuprinde noi măsuri pentru îmbunătăţirea pregătirii pentru examenul auto în noua „Strategie Naţională de Siguranţă Rutieră” la care lucrează în prezent.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Economedia a scris, joi, că Ministerul Transporturilor renunță să mai condiționeze autorizarea școlilor de șoferi de obţinerea unui procent minim de promovabilitate în rândul cursanţilor, de 40% în primul an de la autorizare, respectiv de 50%, în următorul an. Singura explicație oferită era că această condiție oricum nu a fost aplicată până în prezent, deși a fost promovată încă din 2013, deoarece normele de aplicare au fost amânate ani la rândul. Noile reguli ar fi eliminat şcolile de şoferi „de apartament”.

La solicitarea Economedia de a clarifica această măsură, ministerul a transmis că renunţă la acest procent pe motiv că respectiva condiţionare stabilea „un procent fix de promovabilitate pentru toată ţara”. Potrivit ministerului, caracteristicile demografice şi socio-culturale „diferă semnificativ între zone şi judeţe ale ţării, ceea ce înseamnă că aplicarea acestui procent fix, fără a ţine cont de caracteristicile locale, ar discrimina, respectiv avantaja unele zone geografice”.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • „diferă semnificativ între zone şi judeţe ale ţării, ceea ce înseamnă că aplicarea acestui procent fix, fără a ţine cont de caracteristicile locale, ar discrimina, respectiv avantaja unele zone geografice”. – sa elimine și pragul notei 6 la bacalaureat pe același motiv.

  • Evaluarea ar trebui sa fie si post carnet: scolile care apar cu multe amenzi la absolventi sau incidente grave, ar tebui sa li se suspende licenta! Scolile sunt prncipalu vector in drumul spagilor pentru carnet. Asta cu promovabilitatea e o ticalosie si un indemn la infractiune…Toti imbecilii si analfabetii isi iau carnet si pe urma provoaca accidente…

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole