Home » Economie » Cum arată „Grădina carpatică” promovată în SUA, într-o imagine devenită virală în mediul online: Standul României la un târg de turism din New York, cu poze imprimate pe foi A4, prinse de perdea/ Reacția Ministerului Turismului

Cum arată „Grădina carpatică” promovată în SUA, într-o imagine devenită virală în mediul online: Standul României la un târg de turism din New York, cu poze imprimate pe foi A4, prinse de perdea/ Reacția Ministerului Turismului

Cum arată "Grădina carpatică" promovată în SUA, într-o imagine devenită virală în mediul online: Standul României la un târg de turism din New York, cu poze imprimate pe foi A4, prinse de perdea/ Reacția Ministerului Turismului
Foto: Romanian Consulate New York, Facebook, Tudor Giurgiu
Ascultă articolul

Câteva poze în dreptunghiuri A4, fixate pe o perdea neagră – așa arată într-o fotografie devenită virală în mediul online standul de „promovare” a României la Târgul Internațional de Turism „The Travel & Adventure Show” din New York. După doi ani de pandemie și restricții de călătorii, într-o țară aflată la granița unui război. Nu mai puțin de șase reprezentanți ai României se mândresc în imagine, pe un fundal în care tronează mesajul „Explore the Carpathian Garden”. Fotografia a fost postată pe pagina „Consulate General of Romania in New York” și utlerior ștearsă. „Bătaie de joc” și „o mizerie” sunt doar câteva dintre calificativele folosite în mediul online de românii revoltați de formula găsită pentru „promovarea” României în Statele Unite. Participarea României la acest târg a costat aproape 8000 de dolari, conform unui „drept la replică” transmis sub forma unui comunicat de presă de Ministerul Turismului. Oficialii români susțin că s-a folosit „amenajarea standard, specifică manifestării expoziționale din New York de 20 de ani”.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a aprobat participarea la 15 târguri internaționale de turism anul acesta (și două naționale) și a alocat fonduri în valoare de 14,7 milioane de lei pentru participare și marketing.

Târgul „Travel and Adventure Show” (New York) e pe lista de 17 evenimente expoziţionale, 2 din ţară şi 15 din străinătate, la care Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului participă în 2022, conform unui ordin al ministerului din ianuarie.
În această listă, evenimentul din SUA e prezentat ca fiind „cel mai mare târg de turism al industriei americane, cu peste 36.000 de vizitatori la ediția din 2019 și peste 500 de participanți”.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole