G4Media.ro

Cum a devenit înghețata Ben & Jerry’s parte a rezistenței anti-Trump: Arome…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

19 comentarii

  1. https://m.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs

    Go woke, Go broke! Excelent articol ??

    O petiție lansată acum 6 luni a strâns 46k semnături intr-o țara de 360 mil locuitori… e un fenomen nemaiîntâlnit. Antifa e pe punctul de a fi declarată organizație terorista domestică, asta precis o sa ii ajute la vânzări. Niciun cuvânt despre cum Gillette a pierdut vreo 8 miliarde de dolari pe mâna unei reclame care condamna “masculinitatea toxica”. Bai G4, novac asta al vostru “îs the gift that keeps on giving”. Ieri ne povestea de “actrițe porno”, azi înghețată… mâine sa ne spună de audientele uriașe ale CNN și alte lucruri interesante 🙂

    • Asta cu Gillette care a pierdut 8 miliarde cu “masculinitatea toxica” e doar un fake news. Aceste 8 miliarde sint o pierdere raportata la valoarea initiala de achizitie, de prin 2005/2006. S-au schimbat multe de atunci, de exemplu, doar in ultimii 5 ani piata a scazut cu 11%, timp in care Gillete a pierdut vreo 25% din piata, deci inainte si independent de “masculinitatea toxica”.

    • Niciun cuvint despre Gillette care a pierdut 8 miliarde in urma reclamei cu masculinitatea toxica ptr ca Gillette nu a pierdut 8 miliarde din cauza reclamei cu masculinitatea toxica. Gillette a pierdut 8 miliarde raportat la valoarea de achizitie de catre P&G in 2005/2006, deci intr-un interval de 13-14 ani. In interiorul acestui interval de timp, Gillette a mai pierdut vreo 25% din piata intre 2010-2018 (reclama respectiva e din 2019) si doar in ultimii 5 ani piata a scazut cu 11% (poate ati observat si dvs cit a crescut procentul de barbi din mediul inconjurator in ultimii 10-15 ani).

    • Imi cer scuze ptr dublarea mesajului, initial niciunul dintre raspunsurile mele nu fusese publicat. As vrea sa mai adaug doar ca Nike a cistigat 6 miliarde in urma campaniei cu Kaepernick, desi toata lumea preconiza pierderi ingrozitoare.

    • Asa e bah Armandi, a gresit omu, de fapt Gillette a iesit pe plus dupa reclama aia cretina! Grea boala mintala…

    • Și nu vi se pare suspect ca aceasta suma a apărut brusc in 2019 și nu treptat, începând cu 2005/2006, ca in orice aritmetica normala? Acum Gillette ne prezintă reclame cu pompieri și polițiști doar doar mai repara câte ceva…
      Cât despre Nike și kapernick… e jenant sa susțineți ca au câștigat 6%…. kapernick e încă șomer, nicio echipa din nfl nu îl va mai angaja vreodată, 90% din populația globului nu știe cine este, iar acțiunile Nike continua sa crească pe burse datorită consumului și campaniei de mult uitate….Nike nu vinde doar in SUA, vinde și in Romanica sau Bulgaria… câți au auzit de kapernick?

    • Mai mult ca sigur aceasta suma a aparut treptat, doar interesul publicului ptr aceasta suma a aparut deodata(/odata cu reclama). Piata de lame de ras intimpina niste dificultati de citiva ani, Gillette, care in 2010 detinea 75% din aceasta piata, si-a vazut pozitia de lider pusa in pericol de startupuri noi, mult mai flexibile si mai racordate la nevoile clientilor. Un brand mare intimpina probleme foarte serioase in momente de genul acesta si o sa faca, cum spuneti dvs, orice ca sa mai repare cite ceva. De altfel, reclama cu masculinitatea toxica este tot o incercare de a mai repara niste pierderi. Ca strategia de brand e inconsitstenta, e o problema care nu are sens sa fie discutata.
      E important de stiut si ca piata de lame de ras (cu toate accesoriile, cremele si aftershaveurile aferente) este evaluata la 3.5mld/an.
      Exista un peisaj amplu care contribuie la astfel de cresteri si scaderi. La Gillette se pot studia datele anul viitor, cind trendul descendent al pietei se va putea suprapune peste scaderea de capital pe care o deteremina competitia directa si apoi poate fi analizat efectul campaniei cu masculinitatea toxica.
      La Nike-Kaepernick e aceeasi situatie, dar observati, va rog, ca aveti un discurs mult mai nuantat si ia in considerare mult mai multe aspecte, cind vine vorba de (posibilul) cistig al celelilalte tabere.

  2. Bah, chiar am facut pe ei de ras, leftisti ghei…

  3. PInta nu are un litru ci undeva sub jumatate de litru.

  4. Din text să înțelegem că Trump are drept adversari doar pe LGBT isti și pe imigranți susținuți de unele multinaționale (Ben Jerry fac parte din Unilever), idee susținută și de exemplul cu Nike, o companie care nu produce absolut nimic in SUA ( apropo, sloganul just do it are o poveste mai complicată). In plus autointitularea drept „forte progresiste” a unor mișcări de orientare evident marxistă chiar leninistă ne arată că de fapt adversarii lui Trump nu au nici cea mai vaga idee cum sa il învingă la următoarele alegeri.
    Trump va câștiga in 2020 pentru că el este cel mai aproape de imaginea eroului american așa cum este el întipărit in mentalul colectiv. Este un cowboy modern. Se pricepe la arme, la femei, se luptă cu toată lumea pentru idieile lui. Are un discurs apropiat de al părinților fondatori. Economic este protecționist precum a fost Lincoln (războiul de secesiune a fost in primul rand un război între protecționism și liber-schimb, problema sclaviei s-a pus când războiul era început de vreo 2 ani). Democrații nu au inca niciun personaj care sa îi facă față lui Trump și greu de crezut că vor putea inventa vreunul până in noiembrie 2020. Iar presa mainstream (NYT, WP etc) prin atitudinea vadit ostila lui Trump de fapt îl ajuta pe acesta.

  5. Publicația asta face parte din propaganda stangista?

    • Tu ce crezi, daca te uiti la lungimea articolului si la sintagma „rezistenta anti-Trump”?

    • Un adevărat regal, festivalul postacilor trumpetisto-putinisti, iubitori de dictatură și abuzuri. Și mari specialiști, unde mai pui. În orice. ICE Cold, de pildă cu „Atlanticul care sunt un pic mai sus” a arătat, până acum, că se pricepe la: uragane, ecologie, arme de foc, prostituate și, mai nou, lame de ras. Asistatul analfabet, știm, adoarme ascultsndu-se pentru că e plictisitor și „se pișă pe el”. Nimic nou aici. Anonimul cel civilizat și ofensat îl ridică în slăvi pe maimuțoiul roșcovan de mai avea un pic și-l ducea până la Isus. Noroc că s-a oprit la Lincoln care n-are oricum nicio legătură cu mincinosul bătrân și acru, cu un „discurs” de boșorog „fondator” de pulovere tricotate la azil. Auzi, „se pricepe la femei”, de ce, că le ciupe de cur? „Cow-boy”, pe bune? Mai degrabă” cow” decât „boy” având in vedere ca martalogul bășinos se poartă ca o vită bătrână. „Se pricepe la arme”? În ce sens, că a devenit „erou” pentru „mentalul” psihopaților care împușcă oameni?
      Îi mai dă el acolo cu ” leninismul ” el fiind cu fibra îmbâcsită de totalitarism autarhic din moment ce e așa de pătimaș suflător în trumpeta. După care mai vin doi tiriplici dintre care unul întreabă „așa e că e stângistă?” la care ălalalt îi răspunde ceva gen „tu nu vezi că nu vezi?*. Așa ceva, mai rar :))))) oricum ei habar n-au ce e aia ” stânga ” sau „dreapta” doar vorbesc aiurea, au auzit niște termeni a căror semnificație nu o cunosc și îi tot repetă ca papagalii. Dacă era și RTI, le spunea el cum stă treaba, că el știe cu „echiserul politic mondial” , le „obținea” și o „medalie”, ceva. Dar s-a terminat, sârmanul trol, nu mai e. Oricum, aiștilalții fac toți banii.

    • pentru Bad@:
      Michael Moore nu poate fi acuzat de trolling trumpistoputinist dar puncta foarte bine înainte că Trump să fie ales: https://michaelmoore.com/trumpwillwin/
      Pentru Adrian Novac și redacția G4Media:
      Nu înțeleg de ce mai permiteți utilizatorului Bad@ să posteze sau macar sa îi moderați limbajul.

    • Trolul anonim, slujitor al mafiei PRO(ST)-PSD-ALDE, aripa trumpetisto-putinista ar vrea ca toate comentariile în care este ironizată activitatea lui de postac să fie cenzurate. De ce? Ca postacii să poată manipula nestingheriți , dezinforma și pentru a face propagandă extremistă, rasistă, xenofobă, șovinista, să ridice osanale grețoase unor indivizi periculoși, să instige la violență, la ură împotriva semenilor folosind un limbaj agresiv. Asta nu mai e nevoie să fie „moderat”, după parerea anonimului. Toate manifestările trolilor trebuie permise, în schimb trebuie interzise postările care le contracarează și care folosesc fix limbajul postacilor, preluat cu ghilimele. Trolul anonim nu a cerut niciodată ” moderarea „abjecțiilor, injuriilor și jignirilor pe care le aduc altor comentatori tovărășii lui postaci. De fapt, trolii folosesc unele fantoșe gen asistat, marduk, RTI pentru intimidare, după care tot ei, din spatele altor fantoșe anonime se plâng de limbaj. Ce malefefic, cât de scârbos, ce ipocrizie! Dacă g4 ar cenzura, intr-adevar, boții, prezența lui bad@ care este strict și exclusiv în scop igienic, pentru demascarea și destrucurarea acestor mizerii, n-ar mai fi necesară.

    • @Bad@:
      Te-ai cam înfierbântat. Îți recomand o înghețată cu „aroma dedicată”.

    • @Bad@:
      Ti-am zis să încerci „aroma dedicată” nu sa faci cum te taie capul.

    • Bun băiat, a renunțat la „opiniile argumentate” și la „ideile exprimate*, a rămas la ” aromă „. Se vede că slăbiciunea lui e zahărelul. La fel și ălălaltul, e blocat în ” tratatemente” și „injecții”. Excelent. Atâta vreme cât scutesc lumea de „gândirea” lor „politică”, de manipulare și propagandă extremistă, e foarte bine.

  6. Bravo @Bad!