Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Costul produselor alimentare care alcătuiesc un mic dejun obișnuit a crescut până la cel mai înalt nivel din ultimii zece ani, sub tensiunea vremii rea și a crizei lanțului de aprovizionare, scrie Financial Times.
Indicatorul de mic dejun al Financial Times, bazat pe prețurile futures la cafea, lapte, zahăr, grâu, ovăz și suc de portocale, a crescut cu 63% din 2019, într-o mișcare care a accelerat în această vară.
Companiile alimentare cresc prețurile pentru consumatori pentru a-și proteja marjele de profit. Marile multinaționale, inclusiv Nestlé și Procter & Gamble, au avertizat în ultimele săptămâni că presiunile asupra costurilor vor continua să se agraveze înainte ca acestea să se îmbunătățească. Analiștii spun că costurile mai mari ale producției, procesării și transportului vor menține prețurile ridicate.
Citește integral pe economedia.ro