G4Media.ro

Concluzii preliminare ale anchetei la Metrorex: Când s-au majorat salariile cu 18%,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Bravo lor! Aşa trebuie să procedeze şi cei de la privat dacă vor salarii decente!

    PS: Bani la bugetul de stat sunt, trebuie doar să colectăm TVA-ul mai bine şi să oprim evaziunea fiscală a marilor companii.

    • Așa, cum, prin parandărăt, cum fac rădoii uslm- iști ?
      Băi, băieți, nu cumva sunteți umflați la ficat de suspendarea voucherelor de vacanță și de inghețarea salariilor astronomice?

    • radoi nume sudist , unde vad asa ceva am mari banuieli privind corectitudinea , ca sa nu spun mai mult .

  2. Afara cu sobolanul de Radoi; pe mana DNA cu el.

  3. Si ce a rezolvat cu asta? Pt un mizilic de 1.5 mil €. Ca fost sef al asociatiei pro infrastructura trebuia sa trimita corpul de control la CNAIR unde se sifoneaza SUTE de milioane de euro si nu se sesizează nimeni, numai pe studii de fezabilitate inutile s-au tocat cateva sute de milioane , tot de euro , nu mai zic dacă nu se da drumul la magistrala spre aeroport cate ale sute de milioane se vor pierde .

  4. Am si eu o curiozitate. Compania asta nu ar trebui sa se (aproape) autofinanteze? Te duci la casiere si ele te trimit la aparat. Ce rol mai au ele? Sa enerveze clientii?

    • In 2020 pentru a fi selectat printre cei 900 noi angajati aferenti magistralei 5, spaga a fost 5000 euro de om. Imi pare rau de faptul ca nu am stiut sa merg la CENAFER sa fac si eu curs de mecanic conductor de tren. 6 ore program de lucru. Salariul net in primul an ca asistent este 6700 lei iar ulterior 8700 lei.

  5. Bravo! La mai multe anchete și reforme!