G4Media.ro

Conciliere pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi…

Sursa foto: CarVertical

Conciliere pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii nemulţumiţi de serviciile prestate, soluție anunțată de RAR

Registrul Auto Român (RAR) anunţă că a implementat soluţia concilierii pentru rezolvarea litigiilor dintre firmele care activează pe piaţa auto şi clienţii acestora nemulţumiţi de serviciile prestate. Reclamanţii pot bifa opţiunea privind concilierea atunci când depun o sesizare la RAR, transmite News.ro.

Oficialii RAR anunţă, printr-un comunicat dat publicităţii jo, că au implementat opţiunea concilierii în ceea ce priveşte litigiile dintre operatorii economici din piaţa auto şi petenţii care reclamă nemulţumiri cu privire la activitatea acestora.

,,Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control şi să gestioneze speţa (situaţie care necesită mai mult timp), echipele RAR-DSP pot media rapid litigiul dintre petent şi reclamat. Dacă preferaţi varianta amiabilă, atunci când faceţi o reclamaţie, bifaţi căsuţa ,,da, vreau conciliere!” şi inspectorii RAR vor acţiona în cel mai scurt timp. RAR va contacta părţile implicate şi va media litigiul, astfel încât să se găsească şi să se implementeze cea mai bună soluţie de rezolvare a problemei” se arată în comunicatul RAR.

Conform documentului citat, soluţia concilierii poate fi aplicată pentru oricine reclamă la RAR nereguli privind activităţile din piaţa auto ce ţin de reparaţii şi care, sub o formă sau alta, vizează încălcări ale legii.

sursa: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Când va stopa RAR tâlhăria celor de la stațiile ITP care s-au înmulțit ca ciupercile după ploaie? Dacă vrei ITP la o masina aproape nouă, ți se spune că n-a „trecut” la noxe și tariful cerut cu tupeu de borfași sare la 150 … 200 lei. Cum să-i contrazici, cum să demonstrezi contrariul? Pe de altă parte, toate hârburile au „obținut” ITP valid și circulă pe șosele dar nicio stație ITP nu este închisă, niciunui inspector tehnic ITP nu ii este retrasa atestarea, nicio mașină neconfomă nu este oprită în trafic și nu îi esteretras ITP-ul. Iar ANAF doarme în papuci, nu vede si nu amendeaza cea mai evidenta evaziune fiscala din economie: statiile ITP nu elibereaza bon fiscal. Este foarte simplu pentru ANAF sa compare numarul de ITP-uri eliberate de o stație cu numărul de bonuri fiscale. ESTE ATÂT DE SIMPLU! Și se poate face pe 5 ani în urmă.

    • În primul rand ANAF nu verifica NIR-urile cu ce vinde pe factura service-ul auto.
      Iar daca factura e digitala…

  2. Normal, mai bine ii da pagubitului 50 de lei decat sa urle ala ca RAR nu-si face treaba si ca da doar avertisement in loc de amenda in bani